    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SKUR.... BANK !!!!!!
    Date: Tue, 17 Mar 2009 08:47:30 +0100
    <l...@i...dal.local.domain> <gpebou$13k$1@news.ett.com.ua>
    <s...@i...dal.local.domain> <gpfmn9$csi$1@news.ett.com.ua>
    <3...@i...dal.local.domain> <gpganp$jin$1@news.ett.com.ua>
    <2...@i...dal.local.domain> <gpibcv$148h$1@news.ett.com.ua>
    <q...@i...dal.local.domain> <gpjmlo$1mbo$1@news.ett.com.ua>
    <b...@i...dal.local.domain> <gplv9i$2moj$1@news.ett.com.ua>

    kashmiri pisze:
    > Pete <n...@n...com> had the courage to write:
    >
    > Dobra, wracamy do punktu wyjścia: to moje poczucie krzywdy zaspokaja się
    > właśnie zadośćuczynieniem, zasądzanym przez nikogo innego jak sąd. Może
    > więc skończysz już trollować?

    Ale czy Ty rozumiesz słowo pisane?
    Dobrze - będzie jak dla ucznia 1 klasy SP.
    1. Z interpretacji (prawniczej) zadośćuczynienia: "... Tego rodzaju
    świadczenie może mieć miejsce jedynie w związku ze szkodą na osobie."

    2. Utrata zdolności kredytowej _nie jest_ szkodą w rozumieniu KC.

    3. Wniosek jest prosty (zapomniałem, że logika jest trochę później niż w
    1 klasie):

    Sąd stwierdza, że utrata zdolności nie jest szkodą na osobie => (i z pkt
    1) => sąd stwierdza, że nie ma podstaw do zadośćuczynienia, bo _nie
    wystąpiła_ szkoda.

    Prościej już nie potrafię.

    --
    Pete