    Subject: Re: SKOKi bez nadzoru
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: z <...@...pl>
    Date: Tue, 10 Jan 2017 17:05:56 +0100

    W dniu 2017-01-10 o 16:24, J.F. pisze:
    > Zapewne sie podparli, ze tak glosi ustawa.

    Nie jestem fachowcem ale ustawa tu nie naciskała ;-) "Władca z nadzoru"
    :-) nie musiał tego tak zrobić ale robił wbrew rozumowy a na korzyść
    bankowi bo więcej "masy" będzie.

    Zgłoszenie się teraz jako poszkodowany powoduje ustawienie na końcu
    kolejki po wypłaty od syndyka.

    Tak wiem... Może zawinił człowiek ale to właśnie tacy ludzie produkują
    takie przepisy a tacy jak my potem są grabieni z majątku w majestacie prawa.

    Pomyślcie teraz przez sekundę przed podpisaniem umowy kredytowej w jaki
    g... się pakujecie :-)