    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SKOKi bez nadzoru
    Date: Tue, 10 Jan 2017 11:00:18 +0100

    dyskusyjnych:5873d42c$0$5160$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 2017-01-09 o 16:54, J.F. pisze:
    >> http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/sk
    ok-trybunal-konstytucyjny-14-lutego,198,0,2229446.ht
    ml

    >Skoro rzeczywistość pokazuje że opiekuńcze państwo i tak nie potrafi
    >zadbać nad instytucjami bankowymi o okołobankowymi to może trzeba
    >sobie powiedzieć w końcu wprost że podpisujesz umowę z bankiem na
    >swoją odpowiedzialność, bank nie będzie musiał marnować funduszy na
    >durne zabezpieczenia, będzie maił atrakcyjniejsze oferty a ryzyko
    >przecież i tak zawsze było jest i będzie po stronie klientów ;-)

    Ale wyborca tego nie chce. Wyborca chce bezpieczenstwa swoich
    pieniedzy.

    I to bezpieczenstwo panstwo obecnie zapewnia ... przynajmniej do
    drugiej duzej wpadki :-)

    >Wczoraj w tok fm słuchałem audycji o poszkodowanych niedoszłych
    >właścicielach mieszkań. Mieszkania deweloper wybudował, a Eskabank
    >finansował tą inwestycję. Prawo jest tak debilne a odpowiedzialność
    >nieruchwliwość i głupota instytucji nadzorujących tak powalająca że
    >klienci zostali w sytuacji dramatycznie gorszej niż frankowicze i to
    >wszystko w zgodzie z prawem bo bank upadł.
    >Nie do pomyślenia. A jednak!

    Trzeba by sie dowiedziec o co chodzi w szczegolach, ale owszem - w
    niektorych dziedzinach to panstwo sie nie sprawdza.
    I jakos zadziwiajaco dlugo zajmuje wprowadzenie dobrej zmiany w tych
    dziedzinach.

    Ale powolutku wprowadzaja - np BFG wyplaca ponad 100 tys euro, jesli
    to wplyw ze sprzedazy nieruchomosci ... rachunki powiernicze dla
    deweloperow tez powstaly.

    J.