  • 1. Data: 2012-03-21 15:44:23
    Temat: SKOK i lokaty
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    niby tutaj w nazwie grupy banki, ale ... ;)
    w słowie parabankowe też jest bank

    nie ma co ukrywać, cięzko komuś pobić ich ofertę
    8% na 6m czy 7.8% na 3m
    http://skok.wolomin.pl/102/Artukuly/Lokata_6_miesiec
    zna
    wpisowe 75zł, z tego jak bym zrezygnował to pewnie kiedyś po roku zwrócą 31zł.

    w tej chwili jak widzę najwięcej daje NeoBank 7.2%
    http://www.neobank.pl/dla_ciebie/oszczednosci/lokaty
    _internetowe.wbd/lokata_maksymalna.wbd

    powyżej 30k już opłaca się korzystać ze skoku, bo po pierwszych 6m odrobi się to
    wpisowe.
    Przy 40k juz 55zł na rękę więcej jest

    najbardziej mnie przeraża konieczność łażenia do oddziałów, choć może
    e-skok udostępnia funkcjonalność przedłużania lokat i zakłania nowych.

    Ktoś ma jakieś negatywne doświadczenia ?? czy też własne przemyślenia ?

  • 2. Data: 2012-03-21 16:36:05
    Temat: Re: SKOK i lokaty
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Załóż e-skok i zlecenia masz
    jak na e-koncie.
    Lokaty założysz przez zlecenie telefoniczne,
    potwierdzenie odbierzesz w innym dniu.
    Albo możesz sciągnąc w pdf jak w idea.

  • 3. Data: 2012-03-21 16:51:08
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Nie piszę o SKOK-u, tylko w ogóle - przy tak wysokim procencie to zwykle
    są "w pakiecie" jakieś sztuczki ukryte drobnym drukiem.

    -----

  • 4. Data: 2012-03-21 17:34:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PKL" s...@b...in.lublin.pl

    > powyżej 30k już opłaca się korzystać

    Zawracanie dupy kijem -- maskowanie potrzeby zawracania kijem Wisły.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-03-21 17:35:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PKL" s...@b...in.lublin.pl

    > powyżej 30k już opłaca się korzystać

    Zawracanie dupy kijem -- maskowanie potrzeby zawracania kijem Wisły.
    Gdy dadzą czystą ofertę -- będzie można pomarzyć. IMO jednak trzeba
    będzie przyozdobić ją orzechami.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-03-21 19:24:46
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie piszę o SKOK-u, tylko w ogóle - przy tak wysokim procencie to zwykle
    > są "w pakiecie" jakieś sztuczki ukryte drobnym drukiem.

    no to pisz albo o jednym albo o drugim: bo w SKOKach nie ma marmurow i
    zlocen - i moze dlatego sa w stanie dac ten jeden-dwa procent wiecej niz
    banki

    dlatego pewni politycy i pewni lobbysci usiluja przykrocic SKOKi, bo po co
    odbierac klientow bankom ? korzystam ze skoku i jestem zadowolony

    pzdr

  • 7. Data: 2012-03-21 19:39:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin" 4f6a1d5b$0$1274$6...@n...neostrada.pl

    > no to pisz albo o jednym albo o drugim: bo w SKOKach nie ma marmurow i zlocen - i
    moze dlatego sa w stanie dac ten jeden-dwa
    > procent wiecej niz banki

    W mBanku też nie ma marmurów a %% są niskie. Polbank marmurów nie miał,
    jeno glazurę -- i wprowadził opłaty za konto. Mille rzuca orzechami,
    BZ WBK ponoć także rzuca, BGŻ to dopiero bank -- tam rozrzutność widać
    wszędzie, nie tylko wokoło Baśkowej dziupli!!! Citkową kredytówką można
    od lat bezprowizyjnie płacić periodyki...

    > dlatego pewni politycy i pewni lobbysci usiluja przykrocic SKOKi, bo po co odbierac
    klientow bankom ? korzystam ze skoku i jestem
    > zadowolony

    Jacy konkretnie? Bo ja raczej nie jestem politykiem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-03-21 21:12:24
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    > Jacy konkretnie? Bo ja raczej nie jestem politykiem. :)

    ano SKOKi sa kojarzone z pisiorami, a proby uziemienia Kas prowadzone są
    przez
    peło - ja nie lubię ani jednych ani drugich, wolę godziwy procent i złości
    mnie jak ktoś usiłuje mi to zabrać :/

    pzdr

  • 9. Data: 2012-03-21 22:04:58
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Wystarczy zajrzeć w TOiP

  • 10. Data: 2012-03-21 22:56:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin" 4f6a3630$0$26683$6...@n...neostrada.pl

    > ano SKOKi sa kojarzone z pisiorami, a proby uziemienia Kas prowadzone
    > są przez peło - ja nie lubię ani jednych ani drugich, wolę godziwy
    > procent i złości mnie jak ktoś usiłuje mi to zabrać :/

    Ale nazwisk tych pełowców nie znasz?

    Ja byłem pracownikiem posła Jerzego Kopani, wyprzedającego
    w pośpiechu polskie dobra. I żyłem blisko księży rzymskokatolickich.
    To, czego nie dowiedziałem się od Kopani, uzupełniłem tym, co
    powiedzieli mi księża. Program ,,restrukturyzacji'' Polski był
    jakiś taki:

    -- sprzedanie tego, co leżało w gestii komunistów
    (nazywano to prywatyzacją, ale niektóre państwowe
    firmy sprzedano państwowym kupcom, tyle, że niepolskim)

    -- zbudowanie nowej gospodarki, podporządkowanej duchowieństwu
    w tym zbudowanie ,,polskich'' banków, z polskim kapitałem;

    w tych bankach miało zadłużać się polskie państwo na warunkach
    bardzo korzystnych dla tych banków

    -- ciągnięcie wszelakich korzyści (nie tylko materialnych)
    z tych nowych firm, także z tych nowych banków

    Ot -- i całe walczenie ze SKOKami.

    -=-

    Nie zechce Tusk bronić świata rozsądku, przyjdzie Palikot lub inny posłuszny Bogu.

    -=-

    Dzięki ,,mądrości'' księży dano mieszkania za ruchanie -- ludzie zawarli
    fikcyjne małżeństwa dla zysku, po czym rozwiedli się. Dano różnorakie
    dofinansowania ,,biednym'' i pokrzywdzonym, zabierając takim jak ja
    (bo gdy jednemu daje się coś, innemu trzeba odebrać -- perpetuum mobile
    nie iestnieje) i w efekcie przyrost naturalny jest zerowy od 22 lat.

    W tym czasie ,,Kościół'' pochłonął tyle pieniędzy, że można by za nie
    zbudować półmilionowe miasto.

    -==-

    IMO nikt nie broni Ci korzystania z usług SKOKów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'