    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: S?dy og3osi3y upad3o?a SKOK "Jowisz" i "Kujawiak"
    Date: Mon, 6 Jun 2016 18:34:46 +0200

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    On 06/06/2016 10:46 PM, J.F. wrote:

    >No wręcz wyborne.
    >Czyli jak KNF nie opiekował się SKOKami, to Kasie Krajowej
    >najwyraźniej zwisało, że w SKOK w Wołominie są jakieś niejasności?
    >Dopiero jak KNF przejmowała nadzór, to coś nadmienili "ehem, coś tam
    >nie gra, ale co złego to nie my"? O_o

    Trudno mi powiedziec jakie KK miala uprawnienia - byc moze znacznie
    mniejsze niz KNF.
    No i zakladam, ze KK ma kopie odpowiedniego pisma - jesli 2 lata
    pozniej skok upadl, to juz wina KNF, ze niewlasciwie pilnowala :-)

    P.S.
    http://natemat.pl/137861,kiedy-upadal-skok-wolomin-m
    ial-w-lokatach-4-mln-dramat-781-ciulaczy-ktorym-nie-
    zwrocono-pieniedzy-po-upadku-bankruta

    No i ciagle mnie nurtuje - ile mozna z takiej kasy/banku ukrasc, aby
    to jeszcze jakos dzialalo.
    Jak sie ma takich klientow, ktorzy nie wynosza srodkow tylko wierza
    prezesowi (i czekaja na zakonczenie lokat) ... no, pewnie sporo.

    Ale - jesli wierzyc powyzszemu - to tylko 640mln z 2.4mld na minusie
    bylo.
    No coz, 640mln calkiem spory pieniadz, warty kradziezy, ale to znow
    raptem 25%.
    Obok sie wspomina o dziwnych kredytach na 1.3 mld - cos tu nie pasuje,
    z funduszami wlasnymi wyprowadzili ?

    No ale 20 lat dzialali ... czyzby prezes dojrzal widmo bankructwa i
    postanowil sie zabezpieczyc ?

    No i jeszcze "Teraz już nikt z kredytobiorców nie poczuwał się w
    obowiązku do spłaty zobowiązań wobec bankruta".
    Co natychmiast daje przeterminowane kredyty i strate, ktora komisarz
    moze wykazac.
    To moze kto inny tu zrobil skok na kase ?

    J.