  • 11. Data: 2003-06-25 12:17:46
    Temat: Re: Rzeczywisty koszt KK mBank w UE?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdc3hd$mif$...@i...gazeta.pl,
    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl>:
> [...]
    >
    > Nie zwariowala, ale i nie napisala wszystkiego.
    > Twierdzi, ze "kupowala w EUR", ale po blizszym zbadaniu wychodzi ze
    > kupowala w internecie (nie wiemy w jakim sklepie i jaka jest waluta
    > tego sklepu) a tylko na stronie interenetowej sklepu wybrala walute
    > EUR, co wcale nie oznacza, ze sklep sie posluguje EUR do rozliczen.
    > Jest wiec calkiem realne, ze kupowala w sklepie rozliczajacym sie w
    > USD, a na stronie internetowej widziala _orientacyjna_ cene wyrazona
    > w EUR.
    > Jakos tak na konkretne zapytania "grzegorza" nie odpowiada...

    Jest to mozliwe, ale w takim razie powinna miec przeliczenie USD -> EUR po
    drodze.
    Tak czy siak, trzeba poczekac na dalsze fakty, choc dziwi mnie, ze nikt z
    mBanku od poczatku nie napisal, ze rozliczenia sa i byly od poczatkow KK
    przez EUR i ze jest to nieporozumienie.

    Poza tym wg. relacji Agaty mLinka (po)twierdzila, ze rozliczenie jest przez
    USD.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-06-26 11:44:25
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 4...@n...onet.pl,
    > Użytkownik <w...@p...onet.pl>:

    > Czemu nikt z mBanku nie zabiera glosu w tamtym watku?
    Właśnie zabrał.

    Michał M

  • 13. Data: 2003-06-26 12:10:15
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdema8$kru$...@i...gazeta.pl,
    MrMrooz <m...@U...hoga.pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie zabrał.

    Nie, nie zabral. Nie zrozumiales. Zabral w _tym_ watku na tej grupie.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-06-26 17:58:21
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Robert wrote:

    > Nie, nie zabral. Nie zrozumiales. Zabral w _tym_ watku na tej grupie.

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=770
    13&t=76803

    pzdr

    Tomek