  • 11. Data: 2016-09-29 23:19:45
    Temat: Re: Rządowe owoce...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trefniś" o...@t...home

    > Nie wszyscy sędziowie czy Nie wszyscy urzędnicy?

    : Miałem na myśli sędziów, ale statystycznie rzecz biorąc
    : można mieć wręcz pewność, że są też tacy urzędnicy.

    IMO to śladowe ,,ilości'' -- z powodu, o którym pisałeś, myląc literkę.

    > Jedna litera -- a tyle znaczy...

    : Chciałem pisać, że to pewnie tzw. freudowskie przejęzyczenie.

    ZF od dawna jest nieaktualny. Psychocośtamy tak mają, że co
    jakiś czas nowa teoria zupełnie łamie dorobek poprzedników. :)
    To nie nauki przyrodnicze -- fizyka czy chemia...

    : Coś w tym może być...

    Nic nie ma. :)

    -=-

    Sędziowie i urzędnicy nie opłacą podatkami swych pensji.

    Nie opłacą też pospolite kurwy czy pieniędzoroby (cinkciarze
    czy inni spekulanci giełdowi) choć akurat ci ostatni są
    rozsądnie przydatni... (oczywiście tylko ci rozgarnięci,
    nie zaś przeciętni frankowicze itp.)

    Na pensje sędziów i urzędników muszą zarobić fryzjerzy (czyli
    różnej maści usługosprawcy inni niż pospolite kurwy) i kowboje
    (różnej maści producenci czy deweloperzy)...

    BTW -- ciekawi mnie problem braku dosłownych kowboi w FR.
    Masa ziemi, mało ludzi, ale chyba Rosja nie jest eksporterem mleka...
    Ja bym chciał, aby Rosja dosłownie zalała Niemców ruskim mlekiem...

    To tak w kontekście zestrzelonego samolotu z niewinnymi pasażerami.
    Pasażerami niewinnymi w takim samym stopniu, w jakim niewinne są
    tysiące pozostałych ofiar konfliktu w Donbasie...

    IMO strzelcy brzydko uczynili, celując do samolotu transportowego, ale
    karą może być co najwyżej wysłanie na szkolenie z celowania i obsługi BUKów. :)
    Jest wojna -- gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą. :) Można co najwyżej rozpatrywać
    moralność celowania do transportowca, ale nie można IMO mieć za złe zestrzelenie
    ,,niewinnych'' ludzi lecących pasażerskim samolotem nad obszarem objętym wojną
    w sytuacji, gdy wiadomo od paru dni o tym, że separatyści potrafią zestrzelić
    samolot lecący na tej wysokości. Winny zestrzelenia jest ten, kto zezwolił
    na ten lot, nie zaś obsługa BUków. :)

    Zaś zabici pasażerowie są tak samo niewinni jak dziesięć tysięcy innych ofiar
    śmiertelnych i dwadzieścia tysięcy rannych (bez rąk, nóg, genitaliów, oczu
    itd...) oraz setki tysięcy uchodźców...

    Dlaczego tyle krzyku o raptem dwie setki zabitych lekarzy i taka cisza o tysiącach
    pozostałych ludzi? Czymś ci lekarze górowali (niby lecąc -- górowali) nad innymi
    ofiarami tego konfliktu?

    Czyż Ukraina, jako zagłębie tanich dziwek i tanich części zamiennych
    (nerek za 3 tałzeny dolców) nie musiała śmiercią obwieścić swego sprzeciwu?
    Czym różni się gwałcenie z użyciem noża bądź innej groźby (daj wyruchać się
    albo wyrucham twoją kilkuletnią córkę) od uniemożliwienia ludziom wybrania
    życiowej drogi innej niż tania prostytucja?!

    IMO jeśli już kogoś karać za strzelanie do samolotów -- to karać Striełkowa
    za grzech zaniedbania, czyli za niezestrzelenie Achmetowa, gdy ów Rinat
    lądował w Donbasie objętym czynnymi działaniami wojennymi...

    Lub WPutina -- za niewysłanie ekspedycji do Donbasu, gdy ten był już w rękach
    separatystów... Przelot na małej wysokości uzbrojonymi myśliwcami gotowymi do
    zamiatania ;) tuż nad pozycjami wojsk zachodnich -- wystarczyłby do podjęcia
    jedynie ;) słusznych decyzji dowódców owych zachodnich wojsk...

    Czy ludzie mają służyć prawu, czy prawo -- ludziom?
    Co jest ważniejsze?
    - uchronienie tysięcy ludzi przed śmiercią i kalectwem
    a setek tysięcy -- przed stratą dobytku,
    - czy zachowanie tak zwanego prawa?

    I jakiego prawa? Prawa Rinata do uwięzienia Julii oraz wyciskania
    (jak w wyciskarce soków) wschodnich Ukraińców?...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 12. Data: 2016-09-30 17:59:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    W dniu .09.2016 o 11:36 Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 57e4dd4f$0$5161$6...@n...neostrada.pl

    >Tylko niektórzy...
    >Naprawdę nie wszyscy.
    >Ale ci, którzy nie - są rzeczywiście dekowani w środowisku.

    PiS chyba zaczyna gonic w pietke
    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/minister-energii-%C5%BC%C4%85da-dymisji-za-m
    ilionowe-nagrody-w-pa%C5%84stwowej-sp%C3%B3%C5%82ce/
    ar-BBwPmW8

    Zarzad sobie przyznal nagrody z zysku ... w roku ubieglym, w ktorym
    jeszcze nie pracowal :-)

    Teraz minister sie domaga dymisji ... a kto ich mianowal ?

    J.

  • 13. Data: 2016-09-30 20:09:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57ee8be0$0$5156$6...@n...neostrada.pl

    > Zarzad sobie przyznal nagrody z zysku ... w roku ubieglym, w ktorym jeszcze nie
    pracowal :-)

    Pracował -- nad przejęciem władzy.