  • 21. Data: 2020-04-30 13:51:18
    Temat: Re: Rząd PiS straszył nas euro
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1d1tsvrq32i38.latn6hayrnm7$.dlg@40tude.
    net...
    >Kiedyś oglądałem program o recyklingu butelek PET. W Europie tną je
    >na
    >kawałki i wywożą statkiem do Indii, gdzie kawałki kolorowe są
    >oddzielane od
    >przezroczystych. Nie wyjaśnili, czemu nie można najpierw sortować
    >butelek,
    >a potem ciąć. Widocznie Hindus-Kopciuszek kosztuje taniej, niż
    >robotnik
    >europejski mający do czynienia z całymi PET-ami.

    A pokazali jak sortuja ?

    Bo IMO - nawet na hinduskiej pensji byloby to drogie. Chyba, ze
    kawalki jakies duze.

    Moze ustawili maszyne do sortowania ... i w Indiach najtaniej.

    Albo wcale nie sortuja, bo stosuja jakiej chemiczne oczyszczanie.

    J.

  • 22. Data: 2020-04-30 13:54:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 30 Apr 2020 13:51:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > A pokazali jak sortuja ?

    To było kilka lat temu; gdzie mi tam pamiętać szczegóły.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2020-04-30 14:31:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 13:39:07 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > kochanii już daaaaawno temu zostało wymyślone
    > przykro mi :)

    No to jak to wymyślili?

  • 24. Data: 2020-05-01 08:13:16
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, April 29, 2020 at 11:00:59 PM UTC+9, Olin wrote:

    > Ziemniaki trzeba wykopać, a banany same spadają z drzewa.

    Jak uczono dzieci i młodzież w TVPiS - banany rosną na palmach bananowych.

  • 25. Data: 2020-05-01 10:16:34
    Od: z <...@...pl>

    Jebać statystyki ale tyle trupów jest trudno schować

    Gdzie te TRUPY?

  • 26. Data: 2020-05-01 15:36:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    z <...@...pl> writes:

    > A jest jeszcze ciekawiej. W Polsce umiera mniej ludzi w pandemii niż
    > przed pandemią ;-)

    Tak w ogóle to tak powinno być - ze względu na kwarantannę inne choroby
    zakaźne (np. grypa) powinny powodować mniej zgonów, i to może być
    większa różnica niż "nowe" zgony powodowane przez SARS-2.

    Poza tym "zwykłe" zgodny mają dużą zmienność, należałoby przyjrzeć się
    dokładnym danym z wielu lat.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 27. Data: 2020-05-01 15:40:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Mowisz, ze potem wprowadza stan kleski ?

    Stanu klęski nie można de facto wprowadzić*. Rząd (albo inny
    np. parlament) może co najwyżej stwierdzić istnienie takiego stanu
    (lub tego nie zrobić, do czego może mieć prawo lub nie).

    *pomijając np. celowe zatrucie wody albo zrzucenie bomby itp.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 28. Data: 2020-05-01 16:25:18
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    W dniu piątek, 1 maja 2020 10:16:37 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Jebać statystyki ale tyle trupów jest trudno schować
    >
    > Gdzie te TRUPY?

    część z nich leży w mieszkaniach i już cuchnie
    część z nich leży w mieszkaniach i jeszcze nie cuchnie

  • 29. Data: 2020-05-01 20:11:32

    Ty to masz śmierdzące życie

  • 30. Data: 2020-05-01 20:13:39

    Oczywiście masz rację.

    To nic nie mówi.

    Podobnie jak jęczenie wątkotwórcy ;-) że żywność drożeje bo nie ma Euro ;-)