  • 1. Data: 2020-04-26 09:37:01
    Temat: Co ten Citek wyprawia
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    CitiBank zrobił sobie promocję. Termin już minął więc się nie
    podniecajcie. Można było sobie założyć konto z kredytówką i bonusem w
    postaci np. wouchera na Allegro na 400 zł. Tylko zapomnieli dodać w
    warunkach promocji że to nie dla każdego i zastrzegają sobie prawo do
    odmowy zawarcia umowy bez podania powodów :)
    Zapewne 3200 zł emerytury to za mało dla nich.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2020-04-26 11:02:55
    Temat: Re: Co ten Citek wyprawia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" yosmo092g3aw$....@4...net

    > Zapewne 3200 zł emerytury to za mało dla nich.

    Za dużo -- IMO warto spytać o minimalny pułap i taki podać.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2020-04-26 11:43:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2020 11:02:55 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > "Jacek Maciejewski" yosmo092g3aw$....@4...net

    > Za dużo -- IMO warto spytać o minimalny pułap i taki podać.

    Warunek z promocji - 1200 stablilnego dochodu na miesiąc.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-04-26 15:50:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 26 kwietnia 2020 09:37:02 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:
> [...]
    > odmowy zawarcia umowy bez podania powodów :)
    > Zapewne 3200 zł emerytury to za mało dla nich.

    A kiedy miałeś ostatnio u nich KK?

    I z którą promo próbowałeś - bo jest sporo do wyboru?

    Przez ostatni miesiąc zatkali się totalnie dwiema 2-tygodniowymi promo karty BP -
    wyjątkowymi, bo z karencją tylko od 1 stycznia 2020 - napadli ich więc wisienkowicze.

    Ale podniecać się nadal jest czym (choć akurat nie ja, żona się na telefon w tej
    promo załapała, choć trwało to prawie miesiąc), są jeszcze inne ich promo z nagrodą
    na poziomie 400zł - i jeszcze +200zł za polecenie, jak chcesz to mogę Cię polecić i
    dzielimy się po stówie - tyle że karencja od stycznia 2018 chyba.

    A jak dostałeś odmowę?
    W ogóle zadzwonili i wypytywali?
    Dosyłałeś dokument dochodowy i ew. skan dowodu?

    Ale dochód to nie wszystko - liczy się zdolność kredytowa. Może masz inne kredyty
    i/lub inne KK albo sporo osób na utrzymaniu?
    Albo coś brzydkiego w BIK - w sumie warto sprawdzić, bo citek KK daje każdemu, który
    problemów w BIK nie ma.

    Mogli też za duży limit wstępnie wyliczyć (zawsze proponują maxa, łobuzy, i dopiero
    od niedawna w ogóle podają to wyliczenie i dają możliwośc negocjacji - ja o wielkości
    limitu mojej pierwszej KK u nich dowiedziałem się dopiero
    jak dostałem pocztą kopię umowy ;> ).
    Ale w takim wypadku powinni zaproponować niższy limit - chyba że wyszedł poniżej 5k,
    bo to podobno minimalny dla tej karty, to wtedy odmowa.

  • 5. Data: 2020-04-26 16:40:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2020 06:50:39 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A jak dostałeś odmowę?
    > W ogóle zadzwonili i wypytywali?
    > Dosyłałeś dokument dochodowy i ew. skan dowodu?
    Nie, tylko dzwonili. Jeden wywiad i na koniec odmowa. Pytałem dlaczego,
    powiedzieli że bank ma prawo nie podać przyczyny.

> [...]
    i/lub inne KK albo sporo osób na utrzymaniu?
    > Albo coś brzydkiego w BIK - w sumie warto sprawdzić, bo citek KK daje każdemu,
    Mogli napisać w warunkach promocji o ewentualnej odmowie.
    A promo była ta:
    https://www.najlepszekonto.pl/400-zl-citibank-bp-mot
    okarta-citi-handlowy-edycja-2
    Konta ani karty w ogóle nie miałem.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2020-04-26 18:20:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 26 kwietnia 2020 16:40:16 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Nie, tylko dzwonili. Jeden wywiad i na koniec odmowa. Pytałem dlaczego,
    > powiedzieli że bank ma prawo nie podać przyczyny.

    Hmm, to widzę dwie opcje (trzecia to już wymysł ;):
    1) za mała zdolność kredytowa (mniejsza niż 5k) - czyli masz inne kredyty/KK, podałeś
    za duże koszty utrzymania, masz na utrzymaniu za dużo osób,
    2) masz coś brzydkiego w BIK, o czym nie wiesz - więc lepiej sprawdź,
    3) moze zaostrzyli reguły dla emerytów z powodu pandemii?

    i/lub inne KK albo sporo osób na utrzymaniu?
    > Mogli napisać w warunkach promocji o ewentualnej odmowie.

    Przecież jest, w "postanowieniach końcowych":
    "52. Przyznanie Karty uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej
    przez Bank."

    A że nie podają przyczyny - taki "konsultant" na słuchawce jej nie zna, wklepuje
    parametry w komputer i dostaje albo wstępny pozytyw (ze wstępną zdolnością) albo od
    razu negatyw.

    > A promo była ta:
    > https://www.najlepszekonto.pl/400-zl-citibank-bp-mot
    okarta-citi-handlowy-edycja-2
    > Konta ani karty w ogóle nie miałem.

    No to może jeszcze masz szanse na inne promo.
    Ale rzeczywiście jakaś posucha.

  • 7. Data: 2020-04-26 19:50:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 1...@4...net

    > Konta ani karty w ogóle nie miałem.

    Po co taki bogacz ma brać kartę?
    Teraz w Polsce jest polityka prosocjalna, czyli socjalistyczna...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2020-04-26 20:06:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2020 09:20:20 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Przecież jest, w "postanowieniach końcowych":
    > "52. Przyznanie Karty uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej
    przez Bank."

    Ale nie na stronie promocji.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2020-04-26 22:53:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 26 kwietnia 2020 20:06:06 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Ale nie na stronie promocji.

    Jak dziecko...
    Zawsze obowiązuje regulamin i trzeba go dokładnie przeczytać.
    A na stronie to mogą być różne rzeczy - np. że KK premier miles ma 18zł opłaty
    rocznej, podczas gdy wg TOiP jest to opłata miesięczna.

    Żal mógłbyś mieć jakby na stronie napisali: "dajemy KK każdemu kto będzie chciał".

  • 10. Data: 2020-04-27 07:46:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2020 16:40:15 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
    > Nie, tylko dzwonili. Jeden wywiad i na koniec odmowa. Pytałem dlaczego,
    > powiedzieli że bank ma prawo nie podać przyczyny.

    Cos mi chodzi po glowie, ze nie ma prawa.

    https://wgospodarce.pl/informacje/63161-banki-musza-
    tlumaczyc-sie-ze-swoich-decyzji

    Tak wiec zazadac pisemnie, a po odmowie - do urzedu.

    A moze po prostu rozpoznali starego wisienkobiorce i stwierdzili, ze
    klient nie rokuje :-P

    J.