  • 11. Data: 2020-04-29 20:21:00
    Temat: Re: Rząd PiS straszył nas euro
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-29 o 11:20, n...@p...pl pisze:

    > Polska liczy 38 mln ludzi, a EuroStrefa kilkaset mln ludzi

    Udajesz debila czy usiłujesz ciągnąć mój dowcip?

    Normalny po maturze przeliczałby na milion mieszkańców ;-)

    A jest jeszcze ciekawiej. W Polsce umiera mniej ludzi w pandemii niż
    przed pandemią ;-)

    Co na to TSUE. Jak można tak bezczelnie zaniżać statystyki ;-)

  • 12. Data: 2020-04-30 11:28:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 29 Apr 2020 10:43:33 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Przy realnym exporcie, jak spadną to do PL w sprzedawalnej formie nie dojadą.
    > Trzeba zdejmować ostrożnie, a wcześniej niebieską folią owijać, żeby za szybko nie
    dojrzały.

    W państwie dobrobytu praca odpowiednio kosztuje, więc wykopanie ziemniaków
    w Polsce wychodzi drożej, niż zawijanie bananów w folię w San Escobar.

    Kiedyś oglądałem program o recyklingu butelek PET. W Europie tną je na
    kawałki i wywożą statkiem do Indii, gdzie kawałki kolorowe są oddzielane od
    przezroczystych. Nie wyjaśnili, czemu nie można najpierw sortować butelek,
    a potem ciąć. Widocznie Hindus-Kopciuszek kosztuje taniej, niż robotnik
    europejski mający do czynienia z całymi PET-ami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2020-04-30 11:59:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2020 11:28:40 +0200, Olin napisał(a):

    > Nie wyjaśnili, czemu nie można najpierw sortować butelek,
    > a potem ciąć.

    To oczywiste. Pracownik sortujący w Europie, nawet Hindus, jest drogi.
    Wożenie powietrza statkiem też jest drogie. Zatem najpierw tną a potem
    sortują. IMO głupota i do ogarnięcia jakimś sposobem ale najwyraźniej
    myślenie też jest drogie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2020-04-30 12:08:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wymyśl ten sposób, zrobisz majątek ;>

  • 15. Data: 2020-04-30 12:31:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2020 03:08:05 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Wymyśl ten sposób, zrobisz majątek ;>

    Jak mi zapłacą :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2020-04-30 13:16:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 12:31:20 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Jak mi zapłacą :)

    Najpierw wymyśl, bez tego nic się nie uda ;>
    Potem patent.
    A potem negocjacje co do ceny z tym, kto będzie zainteresowany kupnem.

  • 17. Data: 2020-04-30 13:18:03
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 13:16:59 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Najpierw wymyśl, bez tego nic się nie uda ;>
    > Potem patent.
    > A potem negocjacje co do ceny z tym, kto będzie zainteresowany kupnem.

    A, możemy też start-upa założyć ;>

  • 18. Data: 2020-04-30 13:30:07
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    > Udajesz debila czy usiłujesz ciągnąć mój dowcip?

    polskie statystyki są przedwyborczo sfałszowane, więc
    nie można wyciągać z nich jakichkolwiek wniosków nt. pandemii

    propaganda mówi że jest super, bo mamy mało zarażonych ale
    specjalnie robi sie mało testów aby mało zarażeń ujawnić...
    taka jest "potrzeba chwili", aby nie wprowadzać stanu klęski
    dopóki Andrzej D. nie wygra wyborów

    wielu ludzi umiera w domach ale ich śmierć ujawniana jest
    dopiero wtedy gdy ciało zaczyna cuchnąć i ktoś wyłamie drzwi

    naprawdę NIE WIEMY ile ludzi umarło, ale USC nie odnotował tego

  • 19. Data: 2020-04-30 13:39:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:7faf8c0c-b55d-4917-99d6-6e2791576917@googlegro
    ups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Najpierw wymyśl, bez tego nic się nie uda ;>
    > Potem patent.
    > A potem negocjacje co do ceny z tym, kto będzie zainteresowany
    > kupnem.

    kochanii już daaaaawno temu zostało wymyślone
    przykro mi :)

    szukajcie innej niszy.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 20. Data: 2020-04-30 13:46:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik nowyjestem napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >propaganda mówi że jest super, bo mamy mało zarażonych ale
    >specjalnie robi sie mało testów aby mało zarażeń ujawnić...

    No coz, sami sie przyznaja ze ilosc laboratoriow rosnie, ale na razie
    wykorzystuja polowe mocy ... ale rosnie ...

    >taka jest "potrzeba chwili", aby nie wprowadzać stanu klęski
    >dopóki Andrzej D. nie wygra wyborów

    Mowisz, ze potem wprowadza stan kleski ?
    Po co - dobrze sobie radza bez.

    >wielu ludzi umiera w domach ale ich śmierć ujawniana jest
    >dopiero wtedy gdy ciało zaczyna cuchnąć i ktoś wyłamie drzwi
    >naprawdę NIE WIEMY ile ludzi umarło, ale USC nie odnotował tego

    Ja tam mysle, ze nie tak duzo.
    Ten wirus nie atakuje tak gwaltownie, zeby nie zdazylo sie pogotowia
    wezwac.
    A przeciez jakas pomoc ci staruszkowie maja - i co - wirus atakuje
    tylko tych, o ktorych sie nikt nie upomni ?

    J.