  • Data: 2005-09-16 13:16:37
    Temat: Re: Rusza kampania nowego produktu DomBanku
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "we442" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dgefnr$6jh$1@news.onet.pl...

    > Kredytobiorca:
    > Nie musisz dokumentować źródła i wysokości dochodów, powinieneś mieć
    [...]
    > Wysokość kwoty kredytu jest uzależniona od rynkowej wartości
    > nieruchomości będącej zabezpieczeniem kredytu i nie może przekroczyć
    > 65% tej wartości (łącznie ze wszystkimi opłatami).
    >
    > O innych "udogodnieniach (o czym dalej w tekście)... Nie masz nic -
    > to nic nie będziesz miał... Masz coś - to zapraszamy. A co z szarym,
    > zwykłym "dorobkiewiczem???

    Uwazam, ze nie jest tak zle. To dopiero pierwsza z tego rodzaju ofert
    na rynku, pewnie troche sie warunki w ciagu najblizszego roku
    poprawia. Ja bym tam nie chcial pozyczac kasy zwyklemu
    "dorobkiewiczowi", bez majatku i dochodow. To sie tak zastanawiam,
    moze i DomBank by tez nie chcial... ?

    W kazdym razie warunki oprocentowania nie sa jakos bardzo zle, dla
    celu mieszkaniowego mnie wyszlo 12%, czy do zaakceptowania chyba,
    biorac pod uwage, ze sie nie ma dochodow udokumentowanych, a zatem nie
    placi sie od nich podatku PIT/CIT...

    marekz