  • 11. Data: 2013-10-19 15:20:28
    Temat: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 19 października 2013 12:02:32 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:

    > Czy wiesz że przy likwidacji rachunku MUSISZ podać swój aktualny numer
    >
    > ROR-u ?
    Nie MUSIAŁEM ale faktycznie o to pytali i podałem
    Co to za problem? W sumie ma to sens bo jak z rozlicznia jakieś grosze zostana to
    wiedzą gdzie przelać.

  • 12. Data: 2013-10-21 08:41:57
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2013-10-19 15:20, Kris wrote:

    > Nie MUSIAŁEM ale faktycznie o to pytali i podałem
    > Co to za problem? W sumie ma to sens bo jak z rozlicznia jakieś grosze zostana to
    wiedzą gdzie przelać.
    ----------------
    A jakby to był ostatni rachunek bez możliwości
    podania numeru, to co zmyślić numer konta?
    Na zamykanym koncie jest zero, przecież można sprawdzić to na miejscu.

  • 13. Data: 2013-10-21 18:46:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 08:41:57 UTC+2 użytkownik Crimi napisał:

    > Na zamykanym koncie jest zero, przecie� mo�na sprawdzi� to na miejscu.
    Może tam coś wpłynąć już po zamknięciu- np w moim przypadku móglby być to jakiś
    zaległy ryczałt czy delegacja.
    W sumie skoro mam inny nr konta to żaden problem dla mnie go im podać. Tajny nie
    jest- np przy opisach aukcji na allegro tez go podaję