eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Rozstanie z Alior Sync
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2013-10-18 12:05:37
    Temat: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu dzisiejszym postanowiłem rostać się z Alior Syn.
    Cały proces trwał 23 minuty.
    Wykonałem telefon na infolinie. Zidentyfikowali mnie i zaczął się proces zamknięcia.
    Około 10 minut trwało zamknięcie konta, umowy ramowej i itp, mnóstwo pytań itp.
    W celu zamknięcia karty musiałem podać jej 4 ostatnie cyfry i co mnie najbardziej
    zdziwiło, konsultantlka zapytała gdzie przechowywałem PIN do karty.
    W pierwszej chwili odpowiedziałem że w domu na co konsultantka pyta: "znaczy miał pan
    ten pin zapisany na kartce"
    Nie chciałem się wdawać w dłuższe dyskusje więc poprawiłem sie i odpowiedziałem że
    "nie miałem zapisany, miałem zapamietany w głowie";)
    Tak z ciekawości: jaki cel miało pytanie o sposób przechowywania PINu?


  • 2. Data: 2013-10-18 12:13:55
    Temat: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 03:05:37 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > W dniu dzisiejszym postanowiłem rostać się z Alior Syn.
    > Cały proces trwał 23 minuty.
    > Wykonałem telefon na infolinie. Zidentyfikowali mnie i zaczął się proces
    zamknięcia.
    > Około 10 minut trwało zamknięcie konta, umowy ramowej i itp, mnóstwo pytań itp.
    > W celu zamknięcia karty musiałem podać jej 4 ostatnie cyfry i co mnie najbardziej
    zdziwiło, konsultantlka zapytała gdzie przechowywałem PIN do karty.
    > W pierwszej chwili odpowiedziałem że w domu na co konsultantka pyta: "znaczy miał
    pan ten pin zapisany na kartce"
    > Nie chciałem się wdawać w dłuższe dyskusje więc poprawiłem sie i odpowiedziałem że
    "nie miałem zapisany, miałem zapamietany w głowie";)
    > Tak z ciekawości: jaki cel miało pytanie o sposób przechowywania PINu?

    Dupochron na okoliczność ewentualnej reklamacji płatności za pomocą PINu.
    Mieliby cię na widelcu. :-)
    PS.
    Możesz od razu wietrzyć podstęp ze strony SYNC. Wszelkie pytania zadają
    według z góry ustalonego schematu.

    --
    Franc


  • 3. Data: 2013-10-18 14:00:11
    Temat: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > gdzie przechowywałem PIN do karty

    I nie wyskoczyła ci od razu z ust jedyna sensowna odpowiedz na takie
    pytania? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"


  • 4. Data: 2013-10-18 14:06:08
    Temat: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 12:00:11 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    >> gdzie przechowywałem PIN do karty
    > I nie wyskoczyła ci od razu z ust jedyna sensowna odpowiedz na takie
    > pytania? ;-)
    Jakie jest sensowne wg Ciebie? :-)
    Bo dla mnie to "w głowie mam". :-)

    --
    Franc


  • 5. Data: 2013-10-18 14:39:38
    Temat: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    >>> gdzie przechowywałem PIN do karty
    >> I nie wyskoczyła ci od razu z ust jedyna sensowna odpowiedz na takie
    >> pytania? ;-)
    > Jakie jest sensowne wg Ciebie? :-)
    > Bo dla mnie to "w głowie mam". :-)
    >
    Ty mowisz o rozsądnej odpowiedz.
    Jedyna sensowna to: w dupie! ;-)

    Ostatnio mi sie zapytała taka jedna, dlaczego z awaria internetu dzwonie do
    swojego dostawny internetu. I co miałem jej powiedziec? Powiedziałem, ze
    rybny byl juz zamkniety...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz


  • 6. Data: 2013-10-18 14:44:02
    Temat: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2013 14:00:11 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > I nie wyskoczyła ci od razu z ust jedyna sensowna odpowiedz na takie
    > pytania? ;-)
    W pierwszej chwili nie zorientowałem sie że przeciez Sync żadnych pinów papierowych
    nie wysyłał chyba. Bo tam gdzie mam konto nawijmy to główne to pin do karty papierowy
    dostałem i w szufladzie w domu leży.


  • 7. Data: 2013-10-18 14:45:42
    Temat: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2013 14:06:08 UTC+2 użytkownik Franc napisał:
    > Jakie jest sensowne wg Ciebie? :-)
    > Bo dla mnie to "w głowie mam". :-)
    "W domu w szufladzie" tez chyba nie jest zakazane.
    Ale w sumie plus dla Synca że można przez telefon rezygnacje załatwić że nie trzeba
    żadnych listówe wysyłac czy wizyt w oddziale.


  • 8. Data: 2013-10-18 14:48:52
    Temat: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2013 14:39:38 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Jedyna sensowna to: w dupie! ;-)
    Mam nadzieje że żartujesz.
    Dziewczyna po drugiej stronie słuchawki to zwykła pracownica i szacunek się nalezy.
    A ze mówi to co mówi: taki ma schemat rozmów.
    Taki już jestem że zawsze z infolinijkami czy innymi ankieterami grzecznie rozmawiam.
    Tak ich praca, robią to za co im płaca a zresztą niewiadomo co nas w życiu spotka.


  • 9. Data: 2013-10-18 15:51:24
    Temat: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> Jedyna sensowna to: w dupie! ;-)
    > Mam nadzieje że żartujesz.

    Tylko po częsci.

    > Dziewczyna po drugiej stronie słuchawki to zwykła pracownica i
    > szacunek się nalezy. A ze mówi to co mówi: taki ma schemat rozmów.

    I na ten schemat należy odpowiednio zareagować odpowiadając, ze to nie ich
    sprawa.
    Jeżeli powie tak co drugi klient a taka pani nie zareaguje, nie przekaze
    tego przełożonemu i dalej - bank nie zmieni procedury to juz wina
    zdecydowanie banku a wiec równiez tej pani.

    > Taki już jestem że zawsze z infolinijkami czy innymi ankieterami
    > grzecznie rozmawiam. Tak ich praca, robią to za co im płaca a zresztą
    > niewiadomo co nas w życiu spotka.
    >
    I tak i nie.
    Pamietaj, ze dostają kase za to. I o ile akurat do pracownika banku do
    którego ja dzwonie nie mam pretensji o tyle juz np. wszelkiej masci
    namawiacze telefoniczni biora kase za zakłócanie mojego spokoju.
    I w takim przypadku nie widze powodu dla specjalnego szacunku.
    Takie a nie inne potraktowanie może wynikać tylko i wylącznie z mojego
    dobrego wychowania ale nie z szacunku do tych osób.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire


  • 10. Data: 2013-10-19 12:02:32
    Temat: Re: Rozstanie z Alior Sync
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    On 2013-10-18 14:45, Kris wrote:
    > W dniu piątek, 18 października 2013 14:06:08 UTC+2 użytkownik Franc napisał:
    >> Jakie jest sensowne wg Ciebie? :-)
    >> Bo dla mnie to "w głowie mam". :-)
    > "W domu w szufladzie" tez chyba nie jest zakazane.
    > Ale w sumie plus dla Synca że można przez telefon rezygnacje załatwić że nie trzeba
    żadnych listówe wysyłac czy wizyt w oddziale.
    ====================
    A dla mnie to minus.
    Samo wykonanie do nich telefonu to wkreślenie się
    w rolę petenta. Na piśmie oznajmiasz swoją wolę.
    W rozmowie bezpośredniej załatwiasz sprawę od ręki /prawie-casus 30 dni/
    A przez komputer mam kłopoty z likwidacją rachunku w Syncu.
    Taki tam Raiffeisen Bank robił mi kłopoty przy likwidacji rachunku
    przy marmurku a co by było via net ?
    Czy wiesz że przy likwidacji rachunku MUSISZ podać swój aktualny numer
    ROR-u ? Śmiech i żenada. Aktualnie zamykam wszystkie swoje `martwe`
    konta. A to czego najbardziej pragnę to wyzwolić się od wszystkich
    znajomości z bankami.


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1