    From: "Paweł" <h...@u...salbis.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozdzielczosc czasowa przy naliczaniu odsetek
    Date: Fri, 16 Dec 2005 11:46:52 +0100

    > Zazwyczaj jest to w dniu platnosci raty na nastepna platnosc. Tak wiec
    > dostaniesz pismo z banku iz zmienila sie stopa oprocentowania i bedziesz
    > mial najblizsza platnosc liczona wg nowej stopy.
    > Zawsze wg mnie zmiana bedzie obowiazywac o nastepnej platnosci po ktorej
    > nastapila chyba ze bank zdecyduje inaczej w regulaminie.

    OK, czyli tak:

    1) splacam rate nr k
    2) w polowie (zalozmy) okresu pomiedzy k i k+1 rata nastepuje podwyzka stop
    3) splacam rate nr k+1 - wg starego oprocentowania?
    4) splacam rate nr k+2 -wg oprocentowania z p. 2 ?

    A moze:

    3) splacam rate nr k + 1 - z odsetkami naliczonymi za 1/2 miesiaca wg
    starego % i za 1/2 miesiaca wg nowego %?

    Paweł