eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRośnie problem fałszerstwa bankowych stron internetowych › Re: Rośnie problem fałszerstwa bankowych stron internetowych
  • Data: 2004-02-18 12:45:11
    Temat: Re: Rośnie problem fałszerstwa bankowych stron internetowych
    Od: "Artur7" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Calosc: http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,4326

    Co to znaczy: "podmieniać adresy stron zapisanych przez użytkowników w
    przeglądarce" - czy np. w mojej liście ulubionych można zmienić linka tak by
    kierował mnie gdzie indziej, a wyglądał jakby nadal łączył mnie z np. bankiem?.
    Czy podmiena jest możliwa również np. przy wprowadzaniu z ręki adresu banku -
    np. uaktywniając jakiś program zmieniający adres strony z jaką mam się połączyć
    gdy np. wpiszę mbank.pl?

    A propo "przeglądania plików niewiadomego pochodzenia" Podobnież w Outlooku
    Expresie (ponoć) jest również możliwość podmiany adresu nadawcy, stąd pracownik
    korporacji może otwierać plik, który - przy pewnych zbiegach "okoliczności" -
    może być plikiem "wiadomego" pochodzenia

    Mała szpilka ;-) bez obrazy:
    "Podsumowując &#8211; polskie banki, dość długo usiekały przed problemem phishingu"
    Powinno chyba być: "usiekały się"? ;-)

    pzdr
    Artur