  • 1. Data: 2005-01-17 15:11:07
    Temat: Rokordowy rok 2004 dla GE Money BankMieszkaniowy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dla GE Banku Mieszkaniowego S.A. /obecnie GE Money BankMieszkaniowy/
    specjalizującego się w kredytach hipotecznych, rok 2004 okazał się
    rekordowy. Cechą charakterystyczną Banku jest stałe i dynamiczne
    zwiększanie wartości udzielonych kredytów, czego dowodem jest wynik
    osiągnięty przez Bank w roku ubiegłym. W tym czasie udzielono 10,4 tys.
    kredytów na łączną kwotę 1,3 miliarda złotych.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8367

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-01-17 15:37:00
    Od: e...@o...pl

    I nic dziwnego - to chyba najbardziej przyjazny bank, jeżeli chodzi o Klienta
    i kredyt hipoteczny. Nie trzeba przedstawiać wyceny nieruchomości, a jak np.
    chcesz zrobić sobie remont mieszkania to GE nie wymaga rozliczenia fakturami
    takiego kredytu - wystarczą zdjęcia po remoncie - dla mnie super.

    E.

  • 3. Data: 2005-01-17 15:49:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    e...@o...pl wrote:
> [...]
    > chcesz zrobić sobie remont mieszkania to GE nie wymaga rozliczenia fakturami
    > takiego kredytu - wystarczą zdjęcia po remoncie - dla mnie super.

    a jakie jest oprocentowanie. Wszystkiego razem w skali rocznej.

    Ostatnio GE Money Bank zabił mnie propozycją kredytu gotówkowego na 58%
    w skali roku.

  • 4. Data: 2005-01-17 16:01:03
    Od: e...@o...pl

    >co do kredytów gotówkowych to nie wiem.
    Kredyty hipoteczne mają podzielone wg wkładu własnego i okresu kredytowania.
    Ja pytałam o kredyt na 120 tys. PLN na 180 miesięcy (zakup + remont na rynku
    wtórym) oprocentowanie w CHF - 3,55%, ale złotówki drogie ponad 10%. Prowizja
    0% rozliczona w kwocie kredytu.

    pozdr

    E.

  • 5. Data: 2005-01-17 16:06:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:
    > Ostatnio GE Money Bank zabił mnie propozycją kredytu gotówkowego na
    > 58% w skali roku.

    Nooo gotowkowy to przeciez najdrozszy kredyt na rynku

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-01-17 18:48:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Nooo gotowkowy to przeciez najdrozszy kredyt na rynku

    Zgadza się, ale 58% to chyba przesada.

  • 7. Data: 2005-01-17 18:50:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:
    > Zgadza się, ale 58% to chyba przesada.

    Serio? :) A zobacz ile masz na KK Citibanku...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-01-17 18:56:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Serio? :) A zobacz ile masz na KK Citibanku...

    Nie mam KK Citibanku, ale Lukas np ma 29.9% czyli połowę z tego.
    Kredyt w Eurokoncie, zdaje się teraz coś koło 19% nawet nie sprawdzałem.
    Zwykła pożyczka też coś koło tego.

  • 9. Data: 2005-01-17 19:00:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:
    > Nie mam KK Citibanku, ale Lukas np ma 29.9% czyli połowę z tego.
    > Kredyt w Eurokoncie, zdaje się teraz coś koło 19% nawet nie
    > sprawdzałem. Zwykła pożyczka też coś koło tego.

    Ale czy nie podajesz "reklamowego" oprocentowania? Bo rzeczywiste moze
    wyjsc znaaacznie wiecej. No i 50% serio - nie jest najwieksze. A jak komus
    potrzebne sa pieniadze =- moze zaakceptowac

    Zadbaj o swoje pieniądze!