    From: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rentier Plus
    Date: Thu, 2 Dec 2004 14:00:37 +0100

    Pchełka napisał:

    > Czy ktoś może wyjaśnić mi ideę ubezpieczenia Rentier Plus w VW direct ?

    Jesli uda Ci sie dozyc do konca umowy, vw wespol z towarzystwem Gerling
    nagradzaja to wyplacajac sume ubezpieczenia + nie opodatkowane odsetki.

    > Ile kasy wypłacają w przypadku zgonu ?
    > http://vwbankdirect.pl/RentierPlus.html

    Nie myl ubezpieczenia na zycie z ubezpieczeniem na dozycie. VW wlasnie na
    to liczy.
    IMO, w przypadku zgonu wyplacaja tylko sume ubezpieczenia, odsetki
    tracisz, ale w tym wypadku to i tak bez znaczenia ;-)

    Jesli zdecydujesz sie na to ubezpieczenie, musisz pamietac, zeby w
    ostatnim dniu zerwac umowe albo wczesniej zlozyc oswiadczenie o
    nieprzedluzaniu umowy. Inaczej zostanie ona autom. przedluzona

    Moze ktos korzystal juz z R+ i napisze ile konkretnie wyniosly te odsetki.
    Bo kalkulator na stronie vw wypluwa malo atrakcyjne liczby, lepiej wsadzic
    pieniazki na zwykla lokate.

    --
    pozdr Z.