eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas › Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
  • Data: 2019-08-31 17:45:22
    Temat: Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b239ba22-6eaa-4bd2-ad97-b0783dfdbd68@go
    oglegroups.com...
    W dniu sobota, 31 sierpnia 2019 13:06:11 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >W obecnej ofercie zwanej "konto otwarte na ..." paribas już nie ma
    >bezwarunkowo bezpłatnych debetówek - co prawda wymagają tylko 1
    >pyk/mc, ale wymagają, więc lepiej iść do milka.
    >Ja mam "konta optymalne" z poprzedniej oferty.

    Nie jest to jakis uciazliwy, czy chocby trudny do spelnienia wymog.

    A Milek obecnie tez chyba wymaga 1 pyk.

    >Niektóre sklepy się upierają, ale rzadko który na szczęście.

    A to nie powinno byc jakos jednolicie ?
    Jesli bank od sklepow wymaga, to od wszystkich, jesli widzimisie
    sklepu ... to mowic, ze to ta :-)

    >Trzymam jako rezerwę, bo co zrobię, jak się santi zbiesi?
    >A ten to wróg, ale oswojony.

    Zaraz - to nie Ty masz 20+ kart ? :-)

    >Na groźby są nieczuli, twarde francuzy, to nie milek czy citek ;(

    Taa .. to mam mieszane uczucia
    a) poczekac do listopada, wypowiedziec ... i zobaczyc czy nadal tacy
    nieczuli.
    b) zaraz wypowiedziec, poczekac do stycznia, jak nadal beda mieli
    takie promocje, to widac planu nie zrealizowali ... i zobaczyc za rok,
    czy nie zmiekli :-)

    J.