  • Data: 2020-01-20 07:19:47
    Temat: Re: Rekordowe 300 zł premii za założenie Konta Jakie Chcę
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak każda niechciana reklama jest ZŁEM

    Ja nie chwalę się gdzie kupuję prezerwatywy, podpaski, żel do higieny
    intymnej czy maść na hemoroidy...

    Przychodzę sobie z pracy i czytam o bankach przy obiedzie a tu takie
    gówno mi się na ekran ładuje. FUJJJJJJ ;-)

    Kiedyś było w zwyczaju w nagłówku umieszczać [OT] lub [SPAM]
    Idź tą drogą a nie lokowaniem produktu bo za to już na tej grupie można
    dostać po mordzie ;-)