  • Data: 2020-01-19 23:13:04
    Temat: Re: Rekordowe 300 zł premii za założenie Konta Jakie Chcę
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 19 stycznia 2020 20:05:03 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]
    kogoś innego już niekoniecznie. Ale czy od razu jako spam?

    > Spamem jest odsyłanie do strony która zarabia na informowaniu o
    > "wisienkach"
    > Z tego żyje "przebrzydły spamer" a nie z wisienek.

    Nie żebym bronił autora tego wątku, bo jakby nie było to dla mnie konkurencja, ale
    przecież podając link do takiej strony można żyć i z "wisienek", i z tej
    podlinkowanej strony również.
    Sam niejednokrotnie korzystam z ofert, które też opisuję u siebie. Wiadomo, że tylko
    z wybranych, bo dochodzą np. okresy karencji na skorzystanie z promocji, ale
    korzystam. A są nawet tacy, którzy chwalą się ile zdobyli kasy od banków, co nie
    przeszkadza dawać linków do strony - choć przyznaję, że nie wiem, czy akurat na tej
    grupie.

    Dobrze, czy w takim razie przykładowy opis, który dodałem w poście powyżej, to w
    Twoim mniemaniu spam, czy nie spam?

    --
    https://bankomaniacy.pl/