  • 11. Data: 2009-09-26 22:36:32
    Temat: Re: Reklamacji transakcji kk?
    Od: "Friend" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paul" <e...@e...com> napisał w wiadomości
    news:h9lr0q$tau$1@achot.icm.edu.pl...

    > zawsze uważałem, że tankowanie w carrefourze jest niebezpieczne, ale do
    > tej pory myślałem, że tylko dla silnika.

    Odpitol sie od karasia,
    tankuje gdzie sie da po 100,- i jade do rezerwy.
    Karaś daje mi najdalszy zasieg na tej kwocie przy 98.
    Autko wrazliwe na lipę, bp i orleny z shellami odpadly, przez wszystkie moce
    95 i 98.
    Neste sie trzyma blizej tej normy, "pojechac jak najdalej za 100 PLN".

  • 12. Data: 2009-09-26 22:55:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Friend wrote:

    > Odpitol sie od karasia,
    > tankuje gdzie sie da po 100,- i jade do rezerwy.
    > Kara? daje mi najdalszy zasieg na tej kwocie przy 98.
    > Autko wrazliwe na lipe, bp i orleny z shellami odpadly, przez wszystkie moce
    > 95 i 98.
    > Neste sie trzyma blizej tej normy, "pojechac jak najdalej za 100 PLN".

    A co to ma wspolnego z jakoscią benzyny?
    Wpakuj się we Wrocław to na całym baku nawet 20 km nie przjedziesz.

  • 13. Data: 2009-09-27 05:50:51
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent m@rkop nadaje:
    > Czy zgłosić ten fakt również na policji?

    Nie, chyba nie powinieneś zgłaszać. Ten kto cię okradł mógłby mieć
    nieprzyjemności...

  • 14. Data: 2009-09-27 06:10:11
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    JanKo wrote:
    > Nie, chyba nie powinieneś zgłaszać. Ten kto cię okradł mógłby mieć
    > nieprzyjemności...

    Żarty, żartami ale przecież skradziono pieniądze banku (a nie
    wątkotwórcy) i to bank jest pokrzywdzonym.
    To była karta kredytowa - dla przypomnienia.

    Tak więc mając taką wiedzę o sprawie, jaką ma wątkotwórca na podstawie
    wyciągu, zgłoszenie nawet zawiadomienia o przypuszczeniu popełnienia
    przestępstwa ma wątpliwe podstawy.

    Piotrek

  • 15. Data: 2009-09-27 06:11:15
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    JanKo wrote:
> [...]

    Tak więc mając taką wiedzę o sprawie, jaką ma wątkotwórca na podstawie
    wyciągu, zgłoszenie nawet zawiadomienia o przypuszczeniu popełnienia
    przestępstwa (na szkodę banku) ma wątpliwe podstawy.

    Piotrek

  • 16. Data: 2009-09-27 12:12:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Wrz, 08:11, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Tak więc mając taką wiedzę o sprawie, jaką ma wątkotwórca na podstawie
    > wyciągu, zgłoszenie nawet zawiadomienia o przypuszczeniu popełnienia
    > przestępstwa (na szkodę banku) ma wątpliwe podstawy.

    Każdy ma społeczny obowiązek zawiadomienia o popełnionym przestępstwie
    - tak kiedyś stanowił kodeks postępowania karnego, czy dziś też - nie
    wiem. Ale to chyba stąd wzięło się określenie >społek<..!

    Opisane wyżej przestępstwo ścigane jest z urzędu. A pokrzywdzonymi są
    zarówno bank jak i posiadacz karty.

  • 17. Data: 2009-09-27 18:33:11
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    m@rkop wrote:
> [...]
    > Zadzwoniłem do banku by je reklamować. Miła pani poradziła mi zastrzec
    > kartę, co uczyniłem i przyjęła reklamację.

    Zgłaszasz reklamację transakcji i zgłaszasz kradzież na policji. Bank
    przysyła kwity z Visy/Mastercarda do podpisania i robią chargeback (bank
    zawiesza spłatę reklamowanej kwoty do czasu rozpatrzenia reklamacji). I
    tyle. Prokuratura po paru miesiącach/tygodniach (w zależności czy dasz
    im zgodę na wgląd w rachunek czy pójdzie to przez sąd) umarza
    postępowanie z powodu niewykrycia sprawcy.

    --
    Raf

  • 18. Data: 2009-09-27 19:05:06
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    szczurwa wrote:

> [...]
    > wiem. Ale to chyba stąd wzięło się określenie >społek<..!
    >
    > Opisane wyżej przestępstwo ścigane jest z urzędu. A pokrzywdzonymi są

    Pod warunkiem, że jest to istotnie nieautoryzowana transakcja a nie na
    przykład błąd w wyciągu.

    Natomiast osobie, która potrafi to odróżnić metodą spojrzenia na
    papierowy lub elektroniczny wyciąg to doprawdy wróżę dostatnie życie ...

    IMHO na tę chwilę i przy takim zasobie wiedzy jaki ma wątkotwórca zrobił
    on wszystko co do niego należało.

    Piotrek