  • Data: 2016-11-28 13:09:19
    Temat: Re: Realne wartość pieniądza w czasie - jak obliczyć.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:80539ce0-3855-4e92-91c7-186a74d51c6a@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 28 listopada 2016 06:24:20 UTC+1 użytkownik Pete
    napisał:
    >Jak w "Zmiennikach", gdzie staruszka miała pożyczyć na mieszkanie,
    >ale rozliczenia miały być w $... "Na taką staruszkę to już jeden
    >student wynalazł sposób, z siekierą..." westchnął Jacek...

    W czasach galopujacej inflacji byl to w zasadzie jedyny sposob.

    Co prawda ta galopujaca byla tak na dobra sprawe przez rok ... ale
    cenniki w dolarach i markach to ja pamietam, ewentualnie - cennik w
    zlotowkach, z adnotacja "sporzadzono przy kursie dolara 30000 zl ".

    J.