    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Realne odsetki Łukasza?
    Date: Mon, 09 Jun 2008 23:45:59 +0200
    Sender: k...@o...gamma.furrynet.org

    axell pisze:

    > No czyli rzeczywista stopa procentowa wychodzi powyżej 9%. Jak na zakupy
    > ratalne to chyba dobra oferta ale jak na oferte z bankową to do ideału
    > trochę brakuje, (np brak możliwości wczesniejszej spłaty) ja już bym
    > raczej wolał wziąć odnawialny i z niego spłacic KK w GP a jak wpadłaby
    > gotówka to bym spłacił resztę, jakby mi brakowało to bym sobie same
    > odsetki spłacił wiec 11% na odnawialnym dużo wygodniejsze może być i w
    > sumie tańsze (tyle mi ostatnio proponowali przy braku prowizji przez
    > pierwsze 12 mc - a pewnie lepsze oferty inne banki mogą zaproponować ale
> [...]

    A mi juz sie pieprzy co gdzie i kiedy jest do splaty w GP na ktorej
    karcie :)))

    Mozliwosc tych rat (tylko dla nich wzialem KK w Polbanku) daje mi
    zwobode w dowolnym momencie, na zakup czegos wiekszego, oraz zabezpiecza
    przed ewentualnoscia, ze gdzies cos sie przeliczy i zabraknie gotowki n
    asplate ktorejs KK w GP. Czasem raty sa wygodniejsze, a tutaj mozna
    kupic i ma sie jeszcze sporo czasu do namyslu, czy napewno bedzie sie
    roskladac na raty.