  • 1. Data: 2003-12-07 14:00:41
    Temat: [vwbank] Minusy konta e-direct
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Witam!
    Jakie minusy konta e-direct mozecie wymienic? Na co nalezy zwrocic uwage
    zakladajac konto? Czy pozniej, przy likwidacji konta sa jakies problemy z
    jego zamknieciem? I czy mozna zalozyc lokate w tym banku nie majac
    zalozonego zadnego konta?
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc ;-)

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-12-07 16:00:59
    Temat: Re: [vwbank] Minusy konta e-direct
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bqvejb$jbu$2@inews.gazeta.pl>, Michał wrote:
    > Witam!
    > Jakie minusy konta e-direct mozecie wymienic? Na co nalezy zwrocic uwage
    > zakladajac konto?

    Trzeba mieć dużo czasu i cierpliwości. U mnie minęło już półtora
    miesiąca i konta nadal brak.

    Renata

  • 3. Data: 2003-12-07 16:09:17
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    mnie w VW troche denerwuje ze nie moge subkonta zadnego zalozyc
    /darmowego/, wiec jak ktos mi zwinie karte to ma pieniazki podane jak
    na tacy :) POza tym jest wszystko ok :)

  • 4. Data: 2003-12-07 16:37:18
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    SunWoj wrote:
    > mnie w VW troche denerwuje ze nie moge subkonta zadnego zalozyc
    > /darmowego/, wiec jak ktos mi zwinie karte to ma pieniazki podane
    jak
    > na tacy :) POza tym jest wszystko ok :)

    Zalóz sobie PlusKonto i problem sie rozwiaze. Przy okazji dostaniesz
    wyzsze odsetki.

    MichalL

  • 5. Data: 2003-12-07 20:25:05
    Temat: Re: Re: [vwbank] Minusy konta e-direct
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >Zalóz sobie PlusKonto i problem sie rozwiaze. Przy okazji dostaniesz
    >wyzsze odsetki.
    a czy plus konto jest darmowe?

  • 6. Data: 2003-12-07 20:27:17
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Jakie minusy konta e-direct mozecie wymienic?
    Podstawowym minusem jest jego offlinowosc. Jezeli wykonujesz duzo operacji
    to nigdy nie wiesz ile pieniedzy masz na koncie:( Do tego nawet jesli
    pieniadze sa na koncie to nie mozesz ich tego samego dnia, ktorego przyszedl
    przelew wyplacic karta. Mi to strasznie przeszkadza i niestety musze uzywac
    mBanku chociaz wolalbym VWBank.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 7. Data: 2003-12-07 20:40:19
    Od: z...@p...onet.pl

    >    Jakie minusy konta ...mozecie wymienic?...

    Dla mnie kłopotliwym minusem jest ograniczenie czasowe zleceń (do 6 miesięcy).
    Przez to nie mogę np. przygotować komplet zleceń dla opłat ratalnych za en.
    elektryczną na cały rok.

  • 8. Data: 2003-12-07 20:45:35
    Od: "userekMalutki" <f...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "SunWoj" <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > : >
    > : >Zalóz sobie PlusKonto i problem sie rozwiaze. Przy okazji dostaniesz
    > : >wyzsze odsetki.
    > : a czy plus konto jest darmowe?

    Lenistwo Twoje przechodzi wszelkie granice. Wszystkie Twoje
    rozterki i dylematy mógłbyś sobie wyjaśnic w 3 mionuty wchodząc na
    stronę VW.

    --
    pozdrowienia
    R.Andrzej

  • 9. Data: 2003-12-07 20:58:21
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <z...@p...onet.pl>:

    > Dla mnie kłopotliwym minusem jest ograniczenie czasowe zleceń (do 6
    > miesięcy). Przez to nie mogę np. przygotować komplet zleceń dla opłat
    > ratalnych za en. elektryczną na cały rok.

    O kurcze! Dobrze wiedziec. A juz rozwazalem przeniesienie rozliczen z
    Lukasa... (tam mozna na kilkaset lat w przod :))

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-12-07 20:59:35
    Temat: Re: Re: Re: [vwbank] Minusy konta e-direct
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >Lenistwo Twoje przechodzi wszelkie granice. Wszystkie Twoje
    >rozterki i dylematy mógłbyś sobie wyjaśnic w 3 mionuty wchodząc na
    >stronę VW.
    juz to zrobilem zanim odpowiedziales! i wcale nie w 3 minuty tylko
    dluzej nim do tego konta znalazlem TOiP... dlatego wczesniej pytalem o
    to... i nie jestem leniem :)