  • 1. Data: 2003-03-06 18:25:47
    Temat: MC Citi przeliczany przez EURO
    Od: p...@p...onet.pl

    Wczoraj doradca w CitiGold, dzisiaj na CitiPhon potwierdzili, że KK MC jest już
    przeliczana przez EURO. Pozdrawiam. Paweł

  • 2. Data: 2003-03-06 18:36:21
    Temat: Re: MC Citi przeliczany przez EURO
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik wrote:
    > Wczoraj doradca w CitiGold, dzisiaj na CitiPhon potwierdzili, że KK
    > MC jest już przeliczana przez EURO. Pozdrawiam. Paweł

    Rozumiem, ze jest to korzystniejsze niz przeliczanie EUR-->USD-->EUR, ale
    jesli zamawiam cos powiedzmy w sklepie w usa, to czy to rozwiaznie jest
    gorsze? Czy kursy walut po jakich rozliczane sa transakcje wykonane przy
    pomocy kk citka sa gdzies dostepne?

    Baton

  • 3. Data: 2003-03-07 08:01:10
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Wczoraj doradca w CitiGold, dzisiaj na CitiPhon potwierdzili, że KK MC
    jest już
    > przeliczana przez EURO. Pozdrawiam. Paweł

    Zaraz, zaraz - jak potwierdzi to 50 doradców przez kilka miesięcy to
    uwierzymy ;-)))

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-03-07 10:18:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał:

    > Zaraz, zaraz - jak potwierdzi to 50 doradców przez kilka miesięcy to
    > uwierzymy ;-)))

    Dobrze, ze chociaz ktos zachował czujność ;))

    Z dzisiejszej poczty wewn.:

    "Szanowny Panie,

    Pragniemy poinformować, iż zagraniczne transakcje bezgotówkowe realizowane kartą
    MasterCard rozliczane aktualnie w Dolarach Amerykańskich.

    Z wyrazami szacunku,
    Paweł XXX
    Departament Operacyjnej Obsługi Rachunków."

  • 5. Data: 2003-03-07 10:25:02
    Temat: Re: Re: MC Citi przeliczany przez EURO
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 07, 2003 at 11:18:43AM +0100, Witek wrote:

    >Dobrze, ze chociaz ktos zachował czujność ;))

    Wiesz, Ty ich cos nie lubisz ... ;-)

    --

    --w

  • 6. Data: 2003-03-07 10:27:00
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > Dobrze, ze chociaz ktos zachował czujność ;))

    > Pragniemy poinformować, iż zagraniczne transakcje bezgotówkowe realizowane
    kartą
    > MasterCard rozliczane aktualnie w Dolarach Amerykańskich.

    Toż ja byłem gotów dać sobie głowę uciąć, że nic się nie zmieniło ;-)))

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2003-03-07 10:54:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał:

    > Wiesz, Ty ich cos nie lubisz ... ;-)

    Ależ skąd ;-))))

    --
    Witek

  • 8. Data: 2003-03-07 10:55:35
    Od: "Kadafi" <l...@c...pl>

    Ja wraz z propozycja zalozenia konta i wziecia kredytu (to niby nagroda za
    dlugie korzystanie z KK Visa i MC) dostalem wpierw telefonicznie a pozniej
    majlem informacje z Citi iz MC przeliczany jest wg Euro. Czekam na dalsze
    potwierdzenia

  • 9. Data: 2003-03-07 12:02:15
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Kadafi" <l...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > majlem informacje z Citi iz MC przeliczany jest wg Euro. Czekam na dalsze

    No to na razie mamy 3 - zostało nam jeszcze 47 ;-)))

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2003-03-10 23:03:43
    Od: k...@p...onet.pl

    > "Kadafi" <l...@c...pl> wrote in message

    > No to na razie mamy 3 - zostało nam jeszcze 47 ;-)))
    >
    > K. Kowalski

    Potwierdzam - w Citilinii powiedziano, ze od poczatku marca br. na KK MC
    transakcje w strefie EURO sa przeliczane EURO-PLN, a w pozostalych krajach
    przez USD.

    Pozdrawiam,
    Karciarz01