  • 21. Data: 2003-03-12 20:05:37
    Temat: Re: MC Citi przeliczany przez EURO
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b4nab0$6cg$1@news.polbox.pl...

    > Boję sie pomyśleć, że jest jakby lepiej - żeby nie zapeszyć ;-)))) Ale
    jakby
    > chyba jest? :-)

    Nie zapeszajac to chyba jest - dzis na 3 transakcje 2 AmEx 1 VC :)

    --
    JaKi

  • 22. Data: 2003-03-12 20:10:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Ehh ostatnio dwa razy autoryzowalo mi DC ;-/// Pomijam 'drobny' fakt, ze u
    mnie
    > w okolicy znikaja POSy PolCardu.

    Ale za to pojawiaja sie POSy eService ;)

    > Z drugiej jednak strony, mialem dwa dni temu dwukrotnie brak autoryzacji w
    > eService :O A CKC zwieksza (chyba) FL ;))
    > Świat sie kończy ;))

    przynajmniej oni zmieniaja szary siwat userow kart na plus ;)

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2003-03-12 20:27:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Ale za to pojawiaja sie POSy eService ;)

    To prawda - np. IKEA i Tesco.

  • 24. Data: 2003-03-13 20:38:02
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Hmmm dzis wszedlem do Millenetu i z ciekawosci chcialem sprawdzic jak
    obciazylo mi za parking na Okeciu - no i sie zdziwilem bo obciazenia brak ;)
    maszynka prakycznie odrazu wyrzucila mi karte, ale na wydruku kod
    autoryzacji byl - czyzby udawana autoryzacja? ;)

    --
    JaKi