eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Internet w PKO BP
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 43

  • 21. Data: 2004-11-11 22:46:48
    Temat: Re: Internet w PKO BP
    Od: Wojtek <w...@b...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Ja w PRnewsie pisalem ;) Jak nie czytasz to masz :D

    Wiedziałem, ale zmyliła mnie wysoka cena debiutu. Teraz juz wiem na
    pewno ze analitykom nie mozna ufac.

    --
    Wojtek


  • 22. Data: 2004-11-11 22:59:43
    Temat: Re: Internet w PKO BP
    Od: Wojtek <w...@b...pl>

    Mithos wrote:
    > Użytkownik Wojtek napisał:
    >
    >> To w poniedzialek akcje PKO pewnie pojda jeszcze wyzej, zaluje ze je
    >> sprzedalem na 1. sesji...
    >
    >
    > Mozna sie bylo tego spodziewac...
    >

    Ale czy zagraniczni sie tego spodziewali? Czy to juz bylo wliczone w
    cene na debiucie? Niby jawnosc przy wchodzeniu na gielde, ale chyba nie
    do konca. W prospekcie emisyjnym za bardzo sie o tym internecie nie
    rozpisywali ...

    --
    Wojtek


  • 23. Data: 2004-11-12 07:48:54
    Temat: Re: Internet w PKO BP
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 22:53:01 +0100,
    osoba podpisana: gosc <s...@w...pl>
    napisała:
    >> >>>- Nasza filozofia nie zakładała rozwoju Inteligo jako samodzielnego
    >> >>>banku, ale wykorzystanie go do obsługi wszystkich klientów PKO BP. A
    > to,
    >> >>>niestety, musiało potrwać.
    >> >>
    >> >>o w morde, trzeba uciekac z inteligo i to szybko!
    >> >
    >> > Bo?
    >>
    >> Bo wpadną tam tłumy z PKO BP i legendarna jakość Inteligo zniknie jak
    >> sen złoty ;-)
    >
    > dokladnie, wizyty w oddzialach tego banku to niemal jak skansen i jakosc
    > obslugi klienta sprzed 20 lat (ok, sa wyjatki)
    A to nie będzie tak, ze inteligo sobie "będzie" a jedynie know-how
    przeniosą do PKOBP ?
    Musieli by na głowę upaść zeby do inteligo wpuścić 8mln klientów.
    KJ


    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.


  • 24. Data: 2004-11-13 16:56:00
    Temat: Re: Internet w PKO BP
    Od: "Tomasz Styrna" <t...@i...pl>


    Użytkownik "Skiera" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cn0gps$3rd$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > news:cn0c6u$t6v$1@inews.gazeta.pl...
    > > za gazeta.pl:
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,23874
    56.html
    > >
    > > - Nie jest tak źle. To u nas otwieranych jest najwięcej rachunków. Rusza
    > > nowoczesne centrum telefoniczne i dostęp do konta osobistego PKO BP
    > > przez internetową platformę Inteligo.
    > >
    > > Cos przegapilem? Sam prezes to powiedzial.
    > >
    > > Bartol
    >
    > Od poniedzialku (15,11,2004)

    ... a dla pracowników banku działa już od kilku dni. Adres
    www.pkointeligo.pl zdradza pochodzenie platformy, adres IP też ;-) Idea ta
    sama - zdrapki.
    Wygląda jak obsługa Inteligo w designie www.pkobp.pl. Jeszcze nie
    rozpoznałem różnic. Jest też call-center 0 801 3PKOBP ;-)
    To tyle, reszta informacji pewnie w poniedziałek pojawi się na www.pkobp.pl
    wraz z guziczkiem Logowanie ;-)

    Pozdrawiam
    Styrni



  • 25. Data: 2004-11-14 08:44:58
    Temat: Re: Internet w PKO BP
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Styrna <t...@i...pl> napisał(a):


    > > Od poniedzialku (15,11,2004)
    >
    > .... a dla pracowników banku działa już od kilku dni. Adres
    > www.pkointeligo.pl zdradza pochodzenie platformy, adres IP też ;-) Idea ta
    > sama - zdrapki.
    > Wygląda jak obsługa Inteligo w designie www.pkobp.pl. Jeszcze nie
    > rozpoznałem różnic. Jest też call-center 0 801 3PKOBP ;-)
    > To tyle, reszta informacji pewnie w poniedziałek pojawi się na www.pkobp.pl
    > wraz z guziczkiem Logowanie ;-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Styrni
    >
    >
    Jak będzie wyglądała procedura aktywacji dostępu do konta przez internet?
    Pozdrawiam
    Marcin

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 26. Data: 2004-11-14 09:10:28
    Temat: Re: Re: Internet w PKO BP
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>


    >Jak będzie wyglądała procedura aktywacji dostępu do konta przez internet?
    >Pozdrawiam
    >Marcin

    zapewne pojscie do banku, odstanie w kolejce na 150 ludzi, wypelnienie
    28 wnisków i... odczekanie az cos przyjdzie poczta, i potem znow do
    oddziału... :-)


  • 27. Data: 2004-11-14 10:14:42
    Temat: Re: Re: Internet w PKO BP
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    sunwoj <s...@W...op.pl> napisał(a):

    >
    > >Jak będzie wyglądała procedura aktywacji dostępu do konta przez internet?
    > >Pozdrawiam
    > >Marcin
    >
    > zapewne pojscie do banku, odstanie w kolejce na 150 ludzi, wypelnienie
    > 28 wnisków i... odczekanie az cos przyjdzie poczta, i potem znow do
    > oddziału... :-)
    I dlatego zastanawia mnie jak większość ludzi poradzi sobie z tym problemem?
    Choć może jakiś kurier będzie;)?,jeśli to na wzór Inteligo.

    Marcin

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 28. Data: 2004-11-14 10:28:02
    Temat: Re: Re: Internet w PKO BP
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cn7b6i$blh$1@inews.gazeta.pl...
    > sunwoj <s...@W...op.pl> napisał(a):
    >
    > >
    > > >Jak będzie wyglądała procedura aktywacji dostępu do konta przez
    internet?
    > > >Pozdrawiam
    > > >Marcin
    > >
    > > zapewne pojscie do banku, odstanie w kolejce na 150 ludzi, wypelnienie
    > > 28 wnisków i... odczekanie az cos przyjdzie poczta, i potem znow do
    > > oddziału... :-)
    > I dlatego zastanawia mnie jak większość ludzi poradzi sobie z tym
    problemem?
    > Choć może jakiś kurier będzie;)?,jeśli to na wzór Inteligo.
    >
    > Marcin

    Klienci nic nie wypisuja i trzeba podpisac umowe, wszystko dostaja w
    oddziale (KK, Identyfikator,itd )



  • 29. Data: 2004-11-14 11:13:24
    Temat: Re: Re: Internet w PKO BP
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Skiera <s...@p...onet.pl> napisał(a):


    > > I dlatego zastanawia mnie jak większość ludzi poradzi sobie z tym
    > problemem?
    > > Choć może jakiś kurier będzie;)?,jeśli to na wzór Inteligo.
    > >
    > > Marcin
    >
    > Klienci nic nie wypisuja i trzeba podpisac umowe, wszystko dostaja w
    > oddziale (KK, Identyfikator,itd )
    Witam serdecznie :)
    Dziękuję za szybką odpowiedź,widać,że jesteś dobrze zorientowany w temacie.
    Tak się jescze zastanawiam czy bank będzie jakoś promował dostęp do konta
    przez intenet?Chodzi mi o jakąś akcję informacyjną połączoną z _wymiernymi_
    korzyściami finansowymi dla klienta,który zdecyduje się na taką usługę,np.
    zwolnienie z opłaty za dostęp przez internet(jeśli taka będzie)przez kilka
    miesięcy,darmowe przelewy przez internet przez kilka miesięcy i.t.p.
    Jeśli nie to nie wiem jak będę mógł przekonać osoby z najbliższego otoczenia
    do "uruchomienia"internetu dla ich Superkont.
    Pozwolę sobie zadać jeszcze kilka pytań:
    1.czy w KAŻDYM oddziale już jutro można prosić o podpisanie umowy?
    2.czy będzie proces aktywacji,np. przez telefon czy też dostęp jest aktywowny
    automatycznie po podpisaniu umowy?
    3.czy będą karty kredytowe,ubezpieczenia,fundusze,obligacje,wnioski on-line itp?
    4.czy zdrapki takie jak w Inteligo,automatycznie przysyłane?
    5.aktywny dostęp przez sms(jak w Intligo)?
    6.konto wspólne-2 identyfikatory,karty kodów hasła itd?
    7.czy przelewy pko-inteligo on line?
    8czy będą przelewy quick money i sms money ;)?
    Dzięki za pomoc

    Marcin


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 30. Data: 2004-11-14 11:30:27
    Temat: Re: Re: Internet w PKO BP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cn7ekk$n9o$1@inews.gazeta.pl...
    > Skiera <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak się jescze zastanawiam czy bank będzie jakoś promował dostęp do konta
    > przez intenet?Chodzi mi o jakąś akcję informacyjną połączoną z
    _wymiernymi_
    > korzyściami finansowymi dla klienta,który zdecyduje się na taką
    usługę,np.

    > Jeśli nie to nie wiem jak będę mógł przekonać osoby z najbliższego
    otoczenia
    > do "uruchomienia"internetu dla ich Superkont.

    Pierwsza wymierna korzysc to, zdaje się, jest w TOiP
    Koszt przelewu 0,50zl zamiast 3,00zl jak w okienku czy 1,00zl jak przez
    zlecenie stale.
    Wystarczy zlikwidowac kilka zlecen stalych i zamiat nich puscic przez
    internet.
    4 szt wystarcza zeby dostep przez internet sie zwrocil...

    Tak sobie gdybam, ze na poczatku to zadnych zachet nie bedzie, a i tak
    tysiace ludzi sie rzuca na ta mozliwosc...

    --
    Pozdrowienia
    --
    Slawek Kos ---> s...@p...com


strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1