  • 21. Data: 2003-11-08 12:15:39
    Temat: Re: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2003.11.08.12.07.43.345143@wytnij.wp.pl...

    > Też tego nie rozumiem, ale niewątpliwie wymaga to dogadanie się z sobą
    > przez dwie firmy przynajmniej - a wiadomo że Polak z Polakiem się prędzej
    > pokłóci niż porozumie w jakiejś sprawie..;)

    Na cholerę ? PTK widzi jaki był sposób doładowania. I to PTK ma system
    naliczający punkty. Kiedyś bankomat był jedynym sposobem innym niż POPkarty.
    Wprowadzono rzeczoną promocję. W międzyczasie były usługi doładowania przez
    ABO *111 [której już nie ma], przez SMS z karty CitiConnect [której już nie
    ma], doładowania przez www.idea.pl [której już nie ma], doładowanie przez
    SMS aktywując wcześniej w Euronecie [jest ciągle! :-) ]. A promocja została
    bez zmian...

    Doładowania kodem z POPkarty są dość drogie dla operatora - produkcja,
    dystrybucja, reklamacje.

    Zresztą póki co doładowanie przez SMS po uprzednim aktywowaniu karty w
    bankomacie Euronetu nie jest jeszcze oficjalnym sposobem - więc trudno, żeby
    obejmowała to promocja. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 22. Data: 2003-11-08 12:18:13
    Temat: Re: Doładowanie POP-a przez Euronet
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Poczytalem. Ale nie znalazlem info o tym, jak sie dowiedziec, ile sie ma
    > punktow.

    Wystarczy zalogować się na idea.pl.

    > Wyslalem tez kiedys zgloszenie i nic sie nie dzieje.

    Może po prostu szlag je trafił. Napisz do profitu, wyślij nowe.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 23. Data: 2003-11-08 12:22:35
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boimu1$l1n$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:boimob$92f$1@topaz.icpnet.pl...

    > Wystarczy zalogować się na idea.pl.

    Aaa.. no to musze chyba sie zarejestrowac. Dzieki. Skomplikowane ;)

    > Może po prostu szlag je trafił. Napisz do profitu, wyślij nowe.

    To samo u zony. Domyslam sie, ze przynajmniej jakis SMS potwierdzajacy
    wstapienie do klubu powinien przyjsc. Ale nie smiem juz pytac ;)

    --
    Robert

  • 24. Data: 2003-11-08 12:25:37
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > To samo u zony. Domyslam sie, ze przynajmniej jakis SMS potwierdzajacy
    > wstapienie do klubu powinien przyjsc. Ale nie smiem juz pytac ;)

    Niekoniecznie. Był okres, kiedy nie były wysyłane takie SMSy. Także były lub
    są opóźnienia jeśli chodzi o wysyłkę kart Profit - w związku ze zmianą formy
    graficznej. Tak, że najlepiej skontaktować się z Biurem Obsługi Idea Profit.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 25. Data: 2003-11-08 12:27:30
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boinbq$m3t$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
> [...]

    > były lub są opóźnienia jeśli chodzi o wysyłkę kart Profit - w związku
    > ze zmianą formy graficznej. Tak, że najlepiej skontaktować się z

    Dzieki za info. Przepraszam za glupie pytania, ale strony Idei otwieraja mi
    sie w kilka minut kazda, wiec trudno sie czegos dowiedziec. Moj ISP jest w
    stanie wojny z Tepsa i robia sobie zlosliwosci...

    --
    Robert

  • 26. Data: 2003-11-08 12:30:15
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Tego byś i tak nie wyczytał na www. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 27. Data: 2003-11-08 12:30:23
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boinfu$9q0$...@t...icpnet.pl,
    Robert <u...@o...pl>:

> [...]
    > otwieraja mi sie w kilka minut kazda, wiec trudno sie czegos
    > dowiedziec. Moj ISP jest w stanie wojny z Tepsa i robia sobie

    No i niestety - zarejestrowac sie nie da - po https'ie w ogole nie chce sie
    zaladowac :(
    Eeeh ...

    --
    Robert

  • 28. Data: 2003-11-08 12:42:08
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <h...@g...pl>

    Pewna osoba, czyli Robert
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Poczytalem. Ale nie znalazlem info o tym, jak sie dowiedziec, ile sie
    > ma punktow.
    > Wyslalem tez kiedys zgloszenie i nic sie nie dzieje.

    Sms o treści SALDO na numer 300

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 29. Data: 2003-11-08 13:46:38
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    boioak$1hc$...@k...task.gda.pl,
    Henryk "Plumski" Plumowski <h...@g...pl>:
    > Pewna osoba, czyli Robert
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Sms o treści SALDO na numer 300

    Aaa, dziekuje bardzo.
    Przyszlo nawet cos "W promocji moga brac tylko uczestnicy programu ..."

    --
    Robert

  • 30. Data: 2003-11-08 14:06:15
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Aaa, dziekuje bardzo.
    > Przyszlo nawet cos "W promocji moga brac tylko uczestnicy programu ..."

    Znaczy: nie masz konta punktowego.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara