  • 1. Data: 2002-04-11 04:24:45
    Temat: Biurokracja w MultiBanku
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello pl-biznes-banki,

    Bylem dzis w oddziale MultiBanku we Wrocku dokonac wplaty gotowkowej
    na konto. Myslalem ze gdzie jak gdzie ale w tak nowoczesnym banku
    tak prosta operacja zajmie moze 30 sekund. Niestety zajela znacznie
    wiecej. Zaczelo sie od tego ze chcialem wplacic 650 zl a mialem 700,
    bez drobnych 50. Pani dysponentka (PD)zaczela wyjasniac ze tak sie nie
    da bo "to nie jest taka zwykla kasa". Ale od razu dodala ze mozna
    wplacic 700 i wyplacic 50. W porzadku, niech tak bedzie. No i
    zaczelo sie Najpierw minuta klikania myszka, ktora to ukryta byla
    gdzies pod blatem a przeswit miedzy tymze blatem a wysuwana czescia
    biurka wynosil niewiele wiecej niz wysokosc nadgarstka biednej PD.
    Potem z drukarki zlowrogo zaczely wysuwac sie papierki.
    Doliczylem do 5, potem przestalem. Szkoda, bo moglem wytrwac do
    konca - na 6 sie skonczylo. Nastepnie PD zaczela kazdy papierek
    podpisywac, przybijac pieczatke oddzialu, pieczatke z data, po czym
    wszystko to dala do podpisu mi. Wszystkie 6 sztuk.
    Jednym slowem paranoja. Czegos takiego nie ma nawet w PKO BP,
    przynajmniej jak tam jeszcze czasem cos zalatwialem. Naprawde nie da
    sie tego zrobic prosciej i krocej?
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin napisz prywatnie: k...@p...pl

    --

    Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 2. Data: 2002-04-11 06:20:23
    Temat: Re: Biurokracja w MultiBanku
    Od: "schen" <s...@i...pl>

> [...]
    > Jednym slowem paranoja. Czegos takiego nie ma nawet w PKO BP,
    > przynajmniej jak tam jeszcze czasem cos zalatwialem. Naprawde nie da

    Ooooo, widze, ze Multibank wzorowal swoje procedury na Pekao SA. :-)
    Przekonanie, ze im wiecej papieru i pieczatek tym lepiej - trzyma sie mocno.
    A numer z wplata 650 zl jest godny opatentowania. Moze to rzeczywiscie nie
    jest taka normalna kasa, ale wyglada na to, ze Multibank nie jest to taki
    normalny bank.

  • 3. Data: 2002-04-11 08:11:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > jest taka normalna kasa, ale wyglada na to, ze Multibank nie jest to taki

    A tak z ciekawosci - nie mogles wyplacic obok z bankomaty, przeciez masz
    'atomowo' ;)))

  • 4. Data: 2002-04-11 09:15:49
    Temat: Re[2]: Biurokracja w MultiBanku
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello AMRA,

    Thursday, April 11, 2002, 10:11:21 AM, you wrote:

    A> A tak z ciekawosci - nie mogles wyplacic obok z bankomaty, przeciez masz
    A> 'atomowo' ;)))

    Ja przeciez WPLACALEM a nie wyplacalem.
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@p...onet.pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 5. Data: 2002-04-12 06:54:58
    Temat: Re: Re[2]: Biurokracja w MultiBanku
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > Ja przeciez WPLACALEM a nie wyplacalem.

    Wsio w pariadkie, jemu chyba chodziło abyś wpłacił
    te 700 zł a za chwilę z bankomatu w multi wypłacił
    "resztę" czyli owe 50 zł :-)

    Sark

  • 6. Data: 2002-04-12 09:39:43
    Temat: Re[4]: Biurokracja w MultiBanku
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witam,

    > Wsio w pariadkie, jemu chyba chodziło abyś wpłacił
    > te 700 zł a za chwilę z bankomatu w multi wypłacił
    > "resztę" czyli owe 50 zł :-)

    No ale czy w tak wspanialym i nowoczesnym banku (do jakiego pretenduje
    MultiBank) musze byc zmuszany do takich akrobacji? Dla mnie to absurd.
    Pozdrawiam
    Konrad

  • 7. Data: 2002-04-12 12:47:52
    Od: "Nicto Wujek" <n...@p...gazeta.pl>

    A chociaz poczestowali Cie kawa i ciasteczkiem? :-)

  • 8. Data: 2002-04-12 17:00:56
    Temat: Re: Re[4]: Biurokracja w MultiBanku
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości

    > Dla mnie to absurd.

    Zgadzam się

    Sark

  • 9. Data: 2002-04-12 17:42:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zgadzam się

    Eee - pamietaj - oni tylko pretenduja :) Ja im troche daje czasu - w koncu
    detal maja po praz pierwszy w zucoiu banku, wiec.. :)

  • 10. Data: 2002-04-12 23:47:26
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości

    > Eee - pamietaj - oni tylko pretenduja :) Ja im
    troche daje czasu - w koncu
    > detal maja po praz pierwszy w zucoiu banku,
    wiec.. :)

    Moja zgoda była "na ten czas" a jak zminia to ja
    też :-)

    Sark