  • Data: 2012-02-16 11:41:57
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
    news:6838098206$20120216120820@thezas...

    > Taki artykuł niedawno gdzieś czytałem...
    > UE daje dla gminy dotację w wys. 300mln na zakup autobusów.
    > Ale żąda 100mln wkładu własnego gminy. Następnie zaleca zakup tych
    > autobusów w
    > konkretnej firmie po cenie 2x wyższej.

    Nic dziwnego skoro daje kasę to może też dawać "zalecenia" ;-)
    Interesuje mnie ile w tych 300 faktycznie pochodzi od nas?
    Przypuszczam, że zdecydowana większość.
    Jeśli tak to tego, co się zrzekł prawa podejmowania decyzji co do tej kasy
    należałoby obciążyć różnicą w cenie zakupu.
    No i ciekawe, czy ten co zalecił zakup w tej firmie coś z tego ma.
    P.G.