  • Data: 2012-02-16 11:12:43
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Feb 2012 10:03:53 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >Błędem było powstrzymywanie upadłości Grecji. Zrobiono to tylko z

    Było?

    >Nie, mnie nie interesuje na co idą pieniądze "na Grecję", tylko
    >czy i ile ewentualnie *my* możemy na tym stracić. Bo jeśli niedużo
    >(a na to wygląda) to lepiej tę stratę ewentualnie ponieść i potem
    >mieć w zanadrzu argument na *wszelki wypadek w przyszłości*: "Jak
    >jeszcze nie byliśmy w Unii - wyzyskano nas, jak już byliśmy w Unii
    >i byliśmy biedniejsi od Grecji - dołożyliśmy bez gadania więcej,
    >niż mogliśmy. Więc teraz dajcie bez gadania."

    Oooo, na pewno po czymś takim J.E. Angela Merkel powie za jakiś czas,
    gdy nadejdzie prawdziwy kryzys: "meine Damen und Herren, niestety
    musimy podnieść Wam podatki, żeby dać X miliardów euro Polsce, bo
    przecież przed 2004 wyzyskiwaliśmy ją, a gdy Grecja tego potrzebowała
    - dołożyli odejmując sobie od ust. Jesteśmy im to winni. Pomożecie?" a
    Naród odpowie jej "Pomożemy".

    Oczywiście premier Włoch, Hiszpanii, prezydent Francji wzruszą się
    taką ofiarnością braci-Niemców i, roniąc łzy dumy z europejskiej
    solidarności także szybko dołożą ile trzeba i szybciutko spłacą nasze
    długi i zapewnią nam dostatek na kolejne wieki...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski