  • Data: 2012-02-16 12:52:13
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-16 09:56, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Akurat podatki nie sa w kompetencji UE, tylko rzadow krajowych - wiec
    > jak sa dla ciebie za wysokie, to pretensje do obecnego i poprzednich
    > rzadow (a pewnie i gornikow, mundurowyxh i przerosnietej biurokracji).

    I plotą cymbały banialuki mając nadzieję że za każdym razem jest to
    bliższe prawdy :-)
    Pierwszy z brzegu przykład z akcyzą na paliwa.
    Obniżenie akcyzy przy obecnej cenie paliwa nie zmniejszyłoby wpływów do
    budżetu i miałoby zbawienny wpływ na gospodarkę.
    Tylko że NIE WOLNO nam tego zrobić.
    Jak mam wytłumaczyć dziecku z podstawówki że rząd robi dobrze skoro
    czarno na białym widać że to wielki przewał jest?