  • Data: 2012-02-16 12:19:01
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-16 12:08, TZ pisze:

    > W czwartek, 16 lutego 2012, o godz. 11:39:38, napisałeś na temat: ""Ratowanie"
    > Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]"
    > Piotr Gałka p...@C...pl, news:4f3cdced$1@news.home.net.pl

    > Taki artykuł niedawno gdzieś czytałem...
    > UE daje dla gminy dotację w wys. 300mln na zakup autobusów.
    > Ale żąda 100mln wkładu własnego gminy. Następnie zaleca zakup tych autobusów w
    > konkretnej firmie po cenie 2x wyższej.

    Odkrywca, kurdebele...
    No przecież od 5 lat wiadomo, że na tym właśnie polegają unijne dotacje :)

    Ale to i tak drobny pryszcz w porównaniu z tym ile pieniędzy jest
    wyrzucane w błoto z powodu konieczności przestrzegania "dyrektyw (qjm)
    unijnych". Proporcje są takie, ze aby jakiś "koleś" mógł wyrwać 1k, to
    trzeba wyrzucić w błoto 10-50k.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda