  • Data: 2012-02-16 11:08:19
    Temat: Re: "Ratowanie" Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]> szukaj wiadomości tego autora

    W czwartek, 16 lutego 2012, o godz. 11:39:38, napisałeś na temat: ""Ratowanie"
    Grecji... [+Ostrzeżenie :-) ]"
    Piotr Gałka p...@C...pl, news:4f3cdced$1@news.home.net.pl

    > Zapytam, bo nawet nie wiem gdzie takie informacje są publikowane.
    > Tym nie płatnikiem netto to my jesteśmy w ilu procentach - czyli ta różnica
    > ile stanowi procent tego co wpłacamy, a co dostajemy i czy to co dostajemy
    > to jest rzeczywiste, czy pozorne (że wraca do unii innymi kanałami, a nazywa
    > się, że dostaliśmy) ?

    Taki artykuł niedawno gdzieś czytałem...
    UE daje dla gminy dotację w wys. 300mln na zakup autobusów.
    Ale żąda 100mln wkładu własnego gminy. Następnie zaleca zakup tych autobusów w
    konkretnej firmie po cenie 2x wyższej.

    --
    TZ

    - Grażyna różniła się od mężczyzny tylko tym, że była kobietą. -