    From: "Rafik" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raporty finansowe MBanku
    Date: Sun, 2 Nov 2003 19:54:04 +0100

    Pewna osoba, czyli Rafik
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Siut - dzięki tego się obawiałem, chciałem zbadać metodą wskaźnikową
    > raport banku wirtualnego i tradycyjnego
    > aby potwierdzić że wirtualny jest efektywniejszy , czyli wtopa - a
    > orientuje się może ktoś czy np.
    > volkswagen direct ma osobne raporty finansowe bo intelligo to pewnie
    > też nie ma co liczyć.
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    "aby potwierdzić że wirtualny jest efektywniejszy" ?

    Próbujesz dopasować rzeczywistość do swoich teorii? :-)
    --
    > Pozdrawiam,
    > www.henryk.us

    hieh no tak takie wnioski mozna wyciagnac

    chodzi o to ze pisze prace mgr o rozwoju bankowosci elektronicznej
    i wplywie jej na efektywnosc - efektywnosc jest oczywiscie bardzo trudna do
    zbadania wiec chcialem ja zdefiniowac na podstawie roznych wskaznikow,
    teza wyglada tak ze banki wirtualne sa bardziej efektywne,
    poniewaz jedyne dane ktore myslalem ze uda mi sie uzyskac sa w
    sprawozdaniach finansowych
    chcialem na tym oprzec - chodzilo oczywiscie o sprawdzenie czy sa bardziej
    efektywne jesli okaze sie ze nie to opisze ze na tej podstawie nie sa - moze
    na innej sa :))

    Tylko że problem w tym że nie mogę znaleźć zadnych łatwo porównywalnych
    danych
    ktore moglyby byc podstawa do wyciagnięcia konkretnych wniosków.

    Jeśli ktoś ma jakieś pomysły lub sugestie będę bardzo wdzięczny.
    Pozdrawiam Serdecznie
    Rafik