  • 1. Data: 2010-05-19 17:55:13
    Temat: Raport BIK na jedno klikniecie w Inteligo
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam,

    Raport BIK na jedno klikniecie od dzis w Inteligo:

    http://www.inteligo.pl/aktualnosci/raporty-bik-w-zas
    iegu-klikniecia-kolejna-nowosc-w-inteligo/

    Niestety tylko w wersji Plus i trzeba placic.
    BTW. Czy taki raport w wersji plus ma jakas przewage nad raportem
    standard dla zwyklego klienta? Na obydwu widac zadluzenia. A jak
    bedziemy chcieli jakis kredyt to bank i tak sobie sciagnie raport
    bezposrednio z BIKu.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-05-19 18:10:01
    Temat: Re: Raport BIK na jedno klikniecie w Inteligo
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 19 Maj, 19:55, Marcin <n...@n...ru> wrote:

    > BTW. Czy taki raport w wersji plus ma jakas przewage nad raportem
    > standard dla zwyklego klienta?

    Dla klienta nie, ale dla BIK i banku tak, bo podziela sie
    prowizja ;).

    MK

  • 3. Data: 2010-05-19 18:24:32
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > BTW. Czy taki raport w wersji plus ma jakas przewage nad raportem
    > standard dla zwyklego klienta? Na obydwu widac zadluzenia. A jak

    W raporcie Plus jest podany wynik Scoringu klienta.

    Darek

  • 4. Data: 2010-05-19 18:33:28
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 19 Maj, 20:24, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    > W raporcie Plus jest podany wynik Scoringu klienta.
    >
    > Darek

    Jest ale na Raporcie PLUS z Informacją o Ocenie Punktowej ten za
    35pln, Raport PLUS kosztuje 30 i nic wiecej niz podstawowy nie ma.

    MK

  • 5. Data: 2010-05-19 18:47:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Jest ale na Raporcie PLUS z Informacją o Ocenie Punktowej ten za
    > 35pln, Raport PLUS kosztuje 30 i nic wiecej niz podstawowy nie ma.

    Nie zeby to mialo jakies znaczenie, ale ja w cenniku widze 32 i 27 zl.

    MJ

  • 6. Data: 2010-05-19 19:00:59
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 19 Maj, 20:47, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Nie zeby to mialo jakies znaczenie, ale ja w cenniku widze 32 i 27 zl.

    Nie wiem jakie sa ceny w Inteligo, ale na stronach BIK jest 30 i 35.
    Moze daja rabat za to, ze nie musza wysylac poczta...

    MK