  • 1. Data: 2002-03-25 09:29:21
    Temat: Ranting KK w Bankierze
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Widzieliscie moze juz???

    http://www.bankier.pl/produkty/karty/ABC.html?id=278

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl

  • 2. Data: 2002-03-25 10:51:57
    Temat: Re: Ranting KK w Bankierze
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > poza tym oplaty sa chyba nieaktualne
    sprzwdzilem np MC z Pekao i na ich stronie widnieje cena 50 PLN

  • 3. Data: 2002-03-25 12:11:30
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Od razu widze brak parametrow pt. koszty uzytkowania w kolejnych latach oraz
    > koszt uzytkowania kart dodatkowych.
    > Poza tym przy kartach Citi zapomnieli o obowiazkowym ubezpieczeniu 6,5
    > zl/miesiecznie.
    > Podsumowanie jest wiec lekko przeklamane.

    Podobnie np. w Millennium teraz karty sa 50% tansze juz od ponad roku
    (oczywiscie tylko przez 1 rok uzytkowania).

    Radek

  • 4. Data: 2002-03-25 17:02:35
    Od: "AR" <a...@o...bankier.pl>

    > sprzwdzilem np MC z Pekao i na ich stronie widnieje cena 50 PLN

    Oplata za wydanie karty kredytowej Partner w Banku Pekao SA wynosi 35 PLN i
    taka tez zostala podana w rankingu. Nie wiem za bardzo gdzie znalazles (na
    jakiej stronie) oplate 50 PLN?

  • 5. Data: 2002-03-25 17:06:56
    Od: "AR" <a...@o...bankier.pl>

    > Podobnie np. w Millennium teraz karty sa 50% tansze juz od ponad roku
    > (oczywiscie tylko przez 1 rok uzytkowania).
    >
    > Radek

    Karty w Millennium sa tansze o 50% w okresie promocji tylko dla klientow,
    ktorzy posiadaja lub zaloza w banku lokate terminowa. Dla wszystkich
    pozostalych osob obowiazuja oplaty zgodne z taryfa prowizji i oplat banku i
    takie tez podane zostaly w rankingu.

  • 6. Data: 2002-03-25 19:33:52
    Od: "MichalL" <m...@i...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]

    zl/miesiecznie.
    Podsumowanie jest wiec lekko przeklamane.

    MichalL

  • 7. Data: 2002-03-26 08:11:57
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > sprawdz na dole strony ''oplaty i prowizje''

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s1.xml?/sid=35/
    lang=PL/301273-764637-84220

  • 8. Data: 2002-03-26 08:18:12
    Od: "AR" <a...@o...bankier.pl>

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s1.xml?/sid=35/
    lang=PL/301273-764637-84
    220

    Sprawdz jakiej karty dotyczy oplata 50 PLN. To oplata za wydanie Eurokarty.
    Oplata za karte kredytowa Partner wynosi 35 PLN - i tyle podane zostalo w
    rankingu.

  • 9. Data: 2002-03-26 08:31:35
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Dzieki
    zauwazylem swoja pomylke
    i przepraszam
    wszystko sie juz zgadza

  • 10. Data: 2002-03-26 15:47:15
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Ja cię sunę- 200zł za zastrzeżenie karty w Millennium ?
    To nie dość, że mnie skubną złodzieje, to jeszcze bank urwie kawał tortu ?
    W życiu moja noga nie przestąpi progu tego banku.
    Grzegorz

    PS
    A Lukas czwarte miejsce- no, no, no :-) Nieźle.