    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Raiffisen kroi za WPLATY w kasie banku, inne tez?
    Date: Sun, 23 Dec 2012 09:12:52 +0100

    bratek <b...@u...o2.pl> writes:

    > O to właśnie chodzi, że nie ma prawa. Pobieranie prowizji od wpłat, ba
    > nawet od wypłat jest klauzulą zabronioną w rejestrze UOKiK.

    A możesz podać tą klauzulę?
    Bo ja żyję w przeświadczeniu, że:
    a) bank nie może odmówić przyjęcia wpłaty, gdy chodzi o spłatę
    zobowiązań względem niego (np. raty kredytu)
    b) zgodnie z wyrokiem sądu względem Millennium, bank ma obowiązek
    udostępnić "jakiś" kanał darmowej wypłaty.

    Mogłem coś pokręcić i chętnie przeczytam korektę.

    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal