  • 1. Data: 2002-09-24 10:13:16
    Temat: Raiffeisen Bank
    Od: "Karolina" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich!

    Czy ktoś, kto miał do czynienia z Raiffeisen zechciałby się podzielić swoimi
    wrażeniami? Głównie chodzi mi o rachunek firmowy, ale będę wdzięczna za
    wszelkie opinie.

    Z góry dziękuję,
    Karolina

  • 2. Data: 2002-09-24 10:33:25
    Temat: Re: Raiffeisen Bank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Sep 24, 2002 at 12:13:16PM +0200, Karolina wrote:

    > Czy ktoś, kto miał do czynienia z Raiffeisen zechciałby się podzielić swoimi
    > wrażeniami? Głównie chodzi mi o rachunek firmowy, ale będę wdzięczna za
    > wszelkie opinie.

    Prywatny mam i sobie bardzo chwale. Z firmowego wiem od kilku osob
    ktore probowaly, ze jest dosc (o ile nie strasznie) drogi. Oczywiscie
    w porownaniu od innych.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-09-24 14:55:26
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    > Czy ktoś, kto miał do czynienia z Raiffeisen zechciałby się podzielić
    swoimi
    > wrażeniami? Głównie chodzi mi o rachunek firmowy, ale będę wdzięczna za
    > wszelkie opinie.

    Ja mam konto lokacyjne - dla mnie super, bo zadnych oplat. Nie trzymam tam
    kasy, bo za malo %, ale wykorzystuje Raiffeisena jako "kase wpłat" do banków
    elektronicznych.

  • 4. Data: 2002-09-24 20:17:13
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Karolina wrote:

    > Czy ktoś, kto miał do czynienia z Raiffeisen zechciałby się podzielić swoimi
    > wrażeniami? Głównie chodzi mi o rachunek firmowy, ale będę wdzięczna za
    > wszelkie opinie.

    Dają za free (strasznie krnąbrny i rzadko aktualizownay) R-express i to
    jest chyba jedyna ich zaleta. W/g pewnego biura rachunkowego mają
    najbardziej nieczytelne wyciągi z wszystkich banków. Jak dla mnie drogi
    i 'przyjazny dla klienta do momentu podpisania umowy' bank. Myślę że
    takie Multi jest lepsze. Dużo lepsze.
    Pozdr.,
    M.Dudek

    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta