  • 21. Data: 2010-03-18 13:58:49
    Temat: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ja bym wziął krótkie po 2500. Jestem maksymalista-perfekcjonista. Pojutrze
    > Ci napisze gdzie bym się odwrócił na długie.

    Wim, mogłem to napisać wczoraj gdzies tak o godz 11 - byłoby bardzie
    wiarygodne.
    Nieważne.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2010-03-18 16:42:23
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <n...@i...pl> wrote in message

    > http://stooq.pl/q/?s=fw20h10&c=10d&t=c&a=lg&b=0
    >
    > 1) LOP zmalał do 70 tyś, czyli z dużą dozą śmiałości można powiedizeć że
    > ci obstawiali wzrosty już się napaśli.
    > 2) Drugie pytanie - czy grubas 45-50 to "nowy" niedźwiedź ?.
    > Wszystko na to wskazuje .... Poczekamy na otwarcie SP500

    Endriu nie pisz głupot.
    Chociaż w sumie .. może ci sie tylko kalendarz przestawił i nie wiesz że
    jutro 3 piatek miesiąca marca....
    A gdyby nadal nie było wiadomo o co chodzi.... to napisz.

    george

  • 23. Data: 2010-03-18 17:49:57
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Fatso pierdolisz.
    > A Kaczmarek zapierdalajacy cichaczem do Krauzego aby ostrzec Leppera to
    > miraz jakis i fatamorgana ?.

    Miraż to był gdzie po drodze z ministerstwa wstąpił pogadać.
    Czarna dziura powstała mam wrażenie.

  • 24. Data: 2010-03-18 18:27:11
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Musze sie przyznac, ze sam sie dalem nabrac Kaczynskim na sanacje
    > Polski,na obalenie zlodziejskich ukladow, na IV RP. Widocznie tak juz
    > mamy ze racjonalny obserwator z polskim przeklenstwem w bagazniku musi
    > ulegac podszeptom szatana.

    Nie wiem dlaczego, ale jakoś w to nie wierzę. Czy dałeś może temu wyraz na
    grupie (tej czy innej) w owym czasie, czy może ponosi cię fantazja dla
    uwiarygodnienia swoich wywodów?

    pozdrawiam
    kc

  • 25. Data: 2010-03-18 20:01:01
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Miraż to był gdzie po drodze z ministerstwa wstąpił pogadać.
    > Czarna dziura powstała mam wrażenie.

    No gdzie, no gdzie bo ciekawośc wielka ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-03-18 20:11:04
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

    > Nie wiem dlaczego, ale jakoś w to nie wierzę. Czy dałeś może temu wyraz na
    > grupie (tej czy innej) w owym czasie, czy może ponosi cię fantazja dla
> [...]
    Oczywiscie, kolego- ja co mysle to i pisze.
    Jesli wiec jest tutaj ktos kto mnie sledzi to latwo odkryje ewolucje
    mysli u mnie j.w.
    No ale coz, tylko krowa nie zmienia wlasnych pogladow.
    ja w Polsce nie mieszkam i po zmianie systemu, wlasciwie kazdy w Polsce
    rzad mi bedzie
    odpowiadal. Nawet i rzad lewicowy SLD tutaj na grupie chwalilem, w
    szczegolnosci dobrego
    polityka i realisty finansowego, pana Belke. Jednego co jedynie oczekuje
    i wymagam od rzadu
    w Pomrocznej: by to byl rzad ludzi normalnych.

    fatso

  • 27. Data: 2010-03-18 20:18:06
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > polityka i realisty finansowego, pana Belke. Jednego co jedynie oczekuje
    > i wymagam od rzadu
    > w Pomrocznej: by to byl rzad ludzi normalnych.

    To to masz całą rzeszę "normalnych", którzy za 20 mld Euro oddali władze
    szwabom ....
    Banda pierdolców z TVN-owskim Walterem i Polsatowskim Solorzem na
    czele......
    Pierdolona czerwona sitwa z rodowodem z WSI, która namieszała rodakom w
    łbach, którzy do dzisiaj nie mogą zakumać "o co kaman".....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2010-03-18 20:19:14
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > To to masz całą rzeszę "normalnych", którzy za 20 mld Euro oddali władze

    20 mld w ciągu sześciu lat.... zapomniałem dodać.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2010-03-18 21:37:54
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > No gdzie, no gdzie bo ciekawośc wielka ?.

    He he jeśli naprawdę nie wiesz, to rewelacja na skale światową:)
    Mam coś podpowiedzieć?
    Jaja se robisz:)))

  • 30. Data: 2010-03-19 04:46:38
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

> [...]
    > Pierdolona czerwona sitwa z rodowodem z WSI, która namieszała rodakom w
    > łbach, którzy do dzisiaj nie mogą zakumać "o co kaman".....

    Endriu, mam dla ciebie pytanie: jak rozpoznac czlowieka normalnego?
    Odpowiedz: normalny czlowiek nie widzi wokol siebie spiskowcow, zlodziei
    czyjajacych
    na jego kieske przy pasie czy tez nie staje sobie panicznie oparty
    plecami o sciane- bo moze
    ktos juz sie czai by mu noz wbic w plecy. Mozna a nawet trzeba miec
    baczenie na bliznich wokolo,
    wszak jest truizmem ze czlowiek czlowiekowi czesto jest wilkiem. Ale,
    ogolnie rzecz biorac, normalny
    nie bedzie weszyl paranoicznie spiskow wokolo siebie bez powodu.
    Widze powyzej, ze uwiklales sie w sposob myslenia Panow Kaczynskich i
    ich Szkoly Politycznej.
    Nie idz ta droga! O ile nie masz na to namacalnego dowodu, ze pejsaci
    wynosza workami majtek
    narodowy i go lokuja w angielskich klubach futbolowych to wyluzuj i nie
    daj sie opetac paranoi.

    fatso