  • 11. Data: 2005-05-17 06:16:09
    Temat: Re: Rachunek walutowy w funtach z kartą
    Od: a...@p...onet.pl

    > Jednym rozwiazaniem jest rachunek w DP PBC - ma baaardzo duzo bezplatnych
    > bankomatow na calym swiecie. Prowadzenie konta - calkiem znosne- warunki
    > tez.
    > Co do obslugi - nie mam pojecia - tam jeszcze rachunku nie mialem :)

    a co to jest DP PBC ?

    pozdr,
    Adam

  • 12. Data: 2005-05-17 06:26:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> wrote:
    > a co to jest DP PBC ?

    DB PBC.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 13. Data: 2005-05-17 09:34:37
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    To chyba podobnie by można z visą klasyczną w pko bp dać zlecenie do pobierania z
    rachunku walutowego w funtach, ale
    chyba ból, bo pewnie będzie przechodzić przez dolary...
    JaC

    > Diabli wiedza - Citek tak ma.
    > Karte mozesz swobodnie podpinac do kazdego konta walutowego, jakie sobie zalozysz
    za free w ramach RORu.
    > Czyli jak masz w EUR - to karta bedzie rozliczana w EUR, a jak do GBP to wlasnie w
    tej walucie.
    > Myk jednak polega na tym, ze to dziala _jedynie_ przy wyplacie z bankomatu.
    > Przy transkacji bezgotowkowej pobierane sa srodki z PLN i rozliczane, jak to przy
    Maestro bywa via EUR.
    > Dodatkowo ostatnio Citek drastycznie podwyzszyl oplaty za wyplate z obcych
    zagranicznych bankomatow (9,99 zl), wiec
    sie juz do tego nie oplaca - bo lepiej wziac sobie konto w tym przypadku w mBanku
    zalozyc :) (i zdaje sie, ze lepsze
    kursy wyjda nawet).

  • 14. Data: 2005-05-17 14:02:26
    Od: "LEH" <i7i7@@@op.pl>