  • 1. Data: 2010-02-10 11:08:26
    Temat: Rachunek maklerski - opienie
    Od: Justin Starlight <j...@g...pl>

    Witajcie,

    gdzie macie rachunki maklerskie, jakie są wg Was ich zalety, jakie
    mieliście problemy w korzystaniu z powyższych oraz co uważacie że
    powinno zostać w ich zmienione?

    JS

  • 2. Data: 2010-02-10 14:28:23
    Temat: Re: Rachunek maklerski - opienie
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 10-02-2010 o 12:08:26 Justin Starlight <j...@g...pl>
    napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > gdzie macie rachunki maklerskie, jakie są wg Was ich zalety, jakie
    > mieliście problemy w korzystaniu z powyższych oraz co uważacie że
    > powinno zostać w ich zmienione?

    Jedno zdanie, a tyle pytań... :)

    --
    Marek

  • 3. Data: 2010-02-10 19:19:36
    Od: "IWSP" <i...@o...pl>

> [...]
    >
    > gdzie macie rachunki maklerskie, jakie są wg Was ich zalety, jakie
    > mieliście problemy w korzystaniu z powyższych oraz co uważacie że

    + = zaleta
    - = wada

    ING = + Sidoma8, + Notowania3Max, - system internetowy ma przerwę od 17.30 do
    21.00
    Bossa = - Comarch nawet po faceliftingu nie wiem jak zmienić parametry wysłanego
    zlecenia
    WBK = + Amibroker za 39PLN/mc, + w miarę miłe w obsłudze WWW, - NOL3(brzydactwo)

    IWSP

  • 4. Data: 2010-02-10 19:23:00
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Justin Starlight" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > gdzie macie rachunki maklerskie, jakie są wg Was ich zalety, jakie
    > mieliście problemy w korzystaniu z powyższych oraz co uważacie że powinno

    bossa
    + NOL3 + DDE wystarcza mi w zupełnosci
    + czas reakcji znośny

    - nieprocentowane środki

    george

  • 5. Data: 2010-02-11 20:59:35
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > + NOL3 + DDE wystarcza mi w zupełnosci

    A z ciekawości zapytam ....
    Umiesz w tym zestawie wykreślić LOP, Bid, Bid Size, Ask i Ask Size ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-02-11 21:04:43
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Endriu" <n...@i...pl> wrote in message

    > A z ciekawości zapytam ....
    > Umiesz w tym zestawie wykreślić LOP, Bid, Bid Size, Ask i Ask Size ?.

    LOP owszem, uzywam tego ale przez własny soft.
    reszty nie, ale myśle że dałoby rade.

    george

  • 7. Data: 2010-02-12 07:32:46
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > LOP owszem, uzywam tego ale przez własny soft.
    > reszty nie, ale myśle że dałoby rade.

    A możesz rzucić coś na temat tego "twojego softu", czy nie za bardzo ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-02-12 17:49:58
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > A możesz rzucić coś na temat tego "twojego softu", czy nie za bardzo ?.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    http://img63.imageshack.us/img63/864/screenex.jpg
    LOP na drugim od góry...

  • 9. Data: 2010-02-15 21:09:36
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    george wrote:

    > LOP na drugim od góry...

    No spada. Ja też w tym miejscu zamknąłem krótką.

  • 10. Data: 2010-02-15 21:10:17
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    george wrote:

    > http://img63.imageshack.us/img63/864/screenex.jpg
    > LOP na drugim od góry...

    Fajne :)
    LOP spada. Ja też w tym miejscu zamknąłem kró?ką.