  • Data: 2002-02-16 21:22:59
    Temat: Re: Rachunek firmowy-NAJTANSZY?
    Od: "Joanna" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > O, to ciekawe. Ale może o czyms nie wiedziałem. Zaraz się okaże, że
    > chodzenie z plikiem banknotów do róznych urzędów jest jeszcze tańsze.
    > :-o

    Nie ironizuj.
    Ktoś zapytał o najtańsze konto w utrzymaniu, bo nic na jego koncie się nie dzieje
    poza pojedynczymi
    przelewami. Rena zaproponowała konto najtańsze w utrzymaniu właśnie dla takiego
    przypadku. I tyle.

    Tak to z ZUS jest. Jeśli masz pracowników to już coś innego. W przypadku działalności
    jednoosobowej
    w ZUS zgłaszasz konto, z którego płacisz składki. Czy to jest osobiste czy firmowe
    dla nich nie ma
    znaczenia - przećwiczone osobiście, pani nawet się dziwiła po co jej podaje oba konta
    i osobiste i
    firmowe, mówiąc, że im jedno wystarczy - nie wspominając które (a odważnie przyznałam
    się, że jedno
    jest moim osobistym, a drugie firmowym).

    Jo.