  • 1. Data: 2012-05-04 17:10:30
    Temat: Rachunek dla małej firmy - tabela z porównaniem kont bankowych
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Było już pytanie o to kilkanaście tematów temu, ale odpowiedź o
    najtańszy bank była tylko od Waldka, który polecał Idea Bank. Znalazłem
    taką tabelkę z porównaniem kont -
    <http://www.se.pl/twoje-pieniadze/poradnik-se/rankin
    g-kont-dla-firm_221555.html>
    (chyba najbardziej aktualna, z 2012 nie znalazłem innych). Mógłby
    zweryfikować te dane ktoś, kto korzysta z tych rachunków? Przydałyby się
    odpowiedzi od użytkowników tych firmowych kont, co jest prawdą, a co nie
    w tej tabeli (na chwile obecną).

    TIA

    KR

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-05-04 18:12:22
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

> [...]
    > bank była tylko od Waldka, który polecał Idea Bank. Znalazłem taką tabelkę

    nie ma tam volkswagen banku, ktory jest tani, a moze byc calkiem bezplatny

  • 3. Data: 2012-05-04 21:22:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    brum napisał(a) :
    g-kont-dla-firm_221555.html>

    > nie ma tam volkswagen banku, ktory jest tani, a moze byc calkiem bezplatny
    ^^^^^^^^^^

    O, Kolina z kliniki wrócił :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-05-05 08:55:55
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Podoba mi sie w Meritum darmowe ubezpieczenie karty na kwote
    ...uwaga(!) 300 euro ;-)

  • 5. Data: 2012-05-05 13:29:41
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote on
    2012-05-04_21:22

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > O, Kolina z kliniki wrócił :-D

    Ale gość pyta serio, a tam żeczywiście nie ma VW, którego używam
    (3 firmy) i sobie chwalę...

    witrak()

  • 6. Data: 2012-05-05 19:16:55
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote on

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > O, Kolina z kliniki wrócił :-D

    Ale gość pyta serio, a tam rzeczywiście nie ma VW, którego używam
    (3 firmy) i sobie chwalę...

    witrak()

  • 7. Data: 2012-05-06 01:15:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-05 19:16, witrak() pisze:
    > Zbynek Ltd.<s...@p...onet.pl> wrote on
    > 2012-05-04_21:22

    > Ale gość pyta serio, a tam rzeczywiście nie ma VW, którego używam
    > (3 firmy) i sobie chwalę...

    Faktycznie, zerknąłem w ich ofertę dla firm i prezentuje się ciekawie -
    <http://www.volkswagenbank.pl/konto-firmowe.html> Kolega zakłada małą
    firmę i szuka czegoś sensownego i niedrogiego w utrzymaniu, pomagam mu
    znaleźć.

    Zerknąłem też w Millennium i nurtuje mnie tam pewna nieścisłość między
    TOiP a informacją na stronie -
    <http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektroni
    czna/millenet-dla-klientow-indywidualnych-biznes/pot
    wierdzenie-transakcji/pytania-i-odpowiedzi>
    która podaje, że (Jaki jest koszt korzystania z H@sełSMS?) "Korzystanie
    z H@sełSMS nie ponosi za sobą dodatkowych kosztów. Aktywacja usługi jest
    bezpłatna a za wysyłane SMS-y z H@słamiSMS zapłaci Bank." a TOiP w
    PDF-ie na to: "Opłata za SMS do autoryzacji zleceń w Millenecie dla
    Klientów Indywidualnych/Biznes" to 25 groszy. Wie ktoś?

    Jeszcze biorę pod uwagę Multibank z rachunkiem MultiKonto Business Class
    - <http://www.multibank.pl/dla_firmy/multikonta/busine
    ss_class/>

    Z ofert innych banków rachunki dla firm prezentują się przyzwoicie w
    Rajfim, Inteligo i BNP Paribas.W tym ostatnim jest coś takiego jak
    ubezpieczenie ochrony prawnej -
    <http://www.bnpparibas.pl/finanse-firmy/ubezpieczeni
    e-ochrony-prawnej.asp>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2012-05-06 12:48:23
    Od: "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedzi od użytkowników tych firmowych kont, co jest prawdą, a co nie w

    Np nieprawdą jest, że dla konta Inteligo (5. miejsce w rankingu) koszt
    wypłat z obcych bankomatów wynosi 20zl/mc
    Usługa "bankomaty bez granic" kosztuje 4zł/mc co przesuwa ten bank na 3.
    miejsce rankingu

    Poza tym 20 przelewów nie musi kosztować 20 zł bo:
    - nierzadko jako odbiorcy pojawiają się posiadacze rachunku w PKO BP ->
    bezpłatne
    - przelewy z bezpłatnego konta prywatnego są bezpłatne - nie ma musu płacić
    z firmowego

    --
    Sławek

  • 9. Data: 2012-05-06 14:43:06
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krystek <s...@k...art.pl> wrote on 2012-05-06_1:15

> [...]
    > ciekawie - <http://www.volkswagenbank.pl/konto-firmowe.html>
    > Kolega zakłada małą firmę i szuka czegoś sensownego i niedrogiego

    Tylko, żeby (jeśli się zdecyduje) *zaczął* od założenia e-konta na
    i PLUSkonta siebie (tego ostatniego nie opłaca się teraz używać
    bo przelewy po 2 złote, ale o ile pamiętam jest potrzebne do
    którejś "darmowości")- to mu da kartę debetową za darmo i token za
    darmo. A potem to już i konta na dg są za darmo (token ma się
    tylko jeden - bo jest na osobę, a z dg na prywatne zawsze może
    przelać i wypłacić osobistą kartą).

> [...]
    > autoryzacji zleceń w Millenecie dla Klientów
    > Indywidualnych/Biznes" to 25 groszy. Wie ktoś?

    Mam takie konto ale martwe - bo założyłem tylko po to aby mieć kk
    do makro, więc nie wiem :-)

    A ma to ktoś i korzystał?

    witrak()

  • 10. Data: 2012-05-06 15:44:24
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 4 maja 2012 17:10:30 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

> [...]
    > zweryfikować te dane ktoś, kto korzysta z tych rachunków? Przydałyby się
    > odpowiedzi od użytkowników tych firmowych kont, co jest prawdą, a co nie
    Nie widze tam najtanszej wersji konta w ING,
    bez karty rachunek jest calkiem bezplatny (aczkolwiek placi sie za kazdy przelew
    zewnetrzny i wyplate gotowkowa)co dla kogos kto zleca malo/ w ogole przelewow a raz w
    miesiacu przelewu srodki na swoj wlasny rachunek jest niezlym rozwiazaniem.