  • 1. Data: 2003-12-04 13:17:36
    Temat: Rabobank International
    Od: "Tom Not" <w...@g...pl>

    Słyszałem, że chce wejść mocno do Polski. Czy ktoś też o tym słyszał. Na
    zakup kogo się szykują ?

    Tomasz

  • 2. Data: 2003-12-04 13:23:11
    Temat: Re: Rabobank International
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Tom Not" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Słyszałem, że chce wejść mocno do Polski. Czy ktoś też o tym słyszał. Na
    > zakup kogo się szykują ?

    po wejsciu do unii - chyba nic nie musza kupowac, wystarczy, ze postawia
    kilka kioskow w hipermarketach :-))

  • 3. Data: 2003-12-04 15:02:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik krab napisał:

    > po wejsciu do unii - chyba nic nie musza kupowac, wystarczy, ze postawia
    > kilka kioskow w hipermarketach :-))

    No wlasnie, co wejscie do UE zmieni w tym wzgledzie?

    Bartol

  • 4. Data: 2003-12-04 15:06:40
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > No wlasnie, co wejscie do UE zmieni w tym wzgledzie?

    Ze nie trzeba bedzie otwierac cos tam cos tam Polska - tylko bedzie dzialac
    jako oddzial. Czesc bankow tych "mniejszych" zlikwiduje w oogle polskie
    jednostki.

  • 5. Data: 2003-12-04 15:18:00
    Od: "Tomasz" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > No wlasnie, co wejscie do UE zmieni w tym wzgledzie?

    Ale oni juz mają 1 oddział w Polsce. Tak więc nie o takie wejście mi chodzi.
    Myślałem o przejęciu , zakupie jednego ze średniaków...

    Tomasz

  • 6. Data: 2003-12-04 15:32:15
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Ale oni juz mają 1 oddział w Polsce. Tak więc nie o takie wejście mi
    > chodzi. Myślałem o przejęciu , zakupie jednego ze średniaków...

    Sredniak to raczej im do niczego nie bedzie potrzebny ;)
    W przyszlym roku beda konsolidacje jak cholera - a Rabobank nie jest jedynym
    bankime, ktory "mysli". A teraz, zeby wyjsc na rynek trzeba miec konretna
    kase...

  • 7. Data: 2003-12-04 15:51:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Ze nie trzeba bedzie otwierac cos tam cos tam Polska - tylko bedzie dzialac
    > jako oddzial. Czesc bankow tych "mniejszych" zlikwiduje w oogle polskie
    > jednostki.

    Chodzilo mi bardziej o kwestie przelewow np. Czy po wejsciu do uni
    przelewy wewnatrzUE beda traktowane jak krajowe (lub prawie, chodzi o
    minimum formalnosci i niewielkie roznice w cenie), bo nie za bardzo chce
    mi sie w to wierzyc?

    Bartol

  • 8. Data: 2003-12-04 15:51:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > przelewy wewnatrzUE beda traktowane jak krajowe (lub prawie, chodzi o
    > minimum formalnosci i niewielkie roznice w cenie), bo nie za bardzo

    Nawet w unii nie chodza tak latwo - ale maja to pozmieniac. Ogolnie cos im
    ten wspolny rynek finansowy nie wychodzi ;) Bo jest konsolidacja ale na
    poszczeglych rynkach, a nie wewnatrz unijna. No ale - euroelixir juz
    szykuja - nie jest zle :)

  • 9. Data: 2003-12-04 16:29:57
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]
    > ten wspolny rynek finansowy nie wychodzi ;) Bo jest konsolidacja ale na
    > poszczeglych rynkach, a nie wewnatrz unijna. No ale - euroelixir juz

    Ech, ta biurokracja. ;-))

    Bartol

  • 10. Data: 2003-12-04 20:19:34
    Od: "Tom Not" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Sredniak to raczej im do niczego nie bedzie potrzebny ;)
    Dlaczego tak uważasz. Inne wielkie Banki zdecydowały się na wejście do nas z
    mniejszymi wymaganiami i radzą sobie nieźle.

    > W przyszlym roku beda konsolidacje jak cholera - a Rabobank nie jest jedynym
    > bankime, ktory "mysli". A teraz, zeby wyjsc na rynek trzeba miec konretna
    > kase...

    Myślisz że Rabo nie ma kasy ... W samym zeszłym roku zarobił 1,250 mln
    euro ... to powinno wystarczyć na ING .... i jeszcze coś zostanie.

    Tomasz