  • 11. Data: 2003-02-11 16:16:11
    Temat: Re: ROR w Citku - przeciwwskazania
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Janka" <janka@_usun_inetia.pl> napisał w wiadomości
    news:b2b62m$9a3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > konto gold jest bardzo ok. obsługa indywidualna, generalnie zero
    > opłat...jedynym mankamentem jest saldo w produktach na 200 tys.

    CitiOne bez indywidualnego podejscia, za to wszystko free - saldo 15k -
    polecam!

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2003-02-11 17:18:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "pitr" <n...@n...pbk.pl> napisal w wiadomosci
    pl...

    > chcialbys zabic 15 tysiecy pracownikow tego banku zeby nie pojawiali sie
    > na grupach?

    Przesadzasz.

    > czy poprostu nie wolno im miec swojego zdania?

    Moze miec i ma :).

    > PS tak dla przeciwwagi - nie mam konta w tym banku i nie korzystam z jego
    > uslug i jaki z tego moral?

    Pisales juz, ze nie znasz oferty, nie masz takze rachunku, wiec jak mozesz
    reklamowac jego uslugi? ;)
    Od pracownika banku oczekuje uzasadnienia, samo "bank w ktorym pracuje jest
    dobry" nie wystarcza.

    Maciej

  • 13. Data: 2003-02-12 11:13:33
    Od: "krzysztof gałązka" <k...@N...gazeta.pl>

    LaraCroft <L...@c...pl> napisał(a):

    > proponuje wybrac Bank z maksymalnie spakietyzowana oferta uslug (rachunek +
    > darmowa karta kredytowa i debetowa + pakiet bezplatnych uslug dodatkowych
    > np. bankowosc telefoniczna, bankowosc internetowa, zlecenia stale itd+
    > duuuuuuuuuzo bezprowizyjnych bankomatow+scentralizowany system operacyjny
    > dosepny dla klienta w kazdej placowce)
    >
    > ponadto pomysl rozdrabniania sie na kilka bankow jest srednio udany,
    > poniewaz w dobie oplat za konto - placisz to kilkakrotnie- i BIK - nie
    > uzyskasz linii debetowej wszedzie...
    > to tyle...
    > pzdr.

    raz na jakiś czas
    z tych czy innych powodów
    mój portfel się ze mną rozstaje

    po połączeniu się z Krakowem (12) 618-7666
    mam wrażenie jakbym dzodzwonił się do montera tpsa
    -słucham?
    żadnych ivr-ów, nikt się nie przedstawia
    właściwie to nawet nie ma pewności, że coś się udało szanownemu dysponentowi
    zablokować (ostatnio zaproponowano mi odnotowanie daty i godziny zgłoszenia! -
    jakby to cokolwiek zmieniało przy ewentualnej reklamacji)

    obsługa call center mbanku i citi zachowuje jednak pewne standardy
    i blokowanie kart o 3 rano traktuje z należną powagą

    ponowne wyrobienie karty w pbkbph to kolejny problem dla banku

    visa citi jest w skrzynce po 2-3 dniach, pin przez ivr
    electron mbank i oddzielnie pin 1-2 dni później

    po electrona bphpbk trzeba się pofatygować do odziału
    poczekać w kolejce wypełnić wniosek i po obciążeniu rachunku stosowną opłatą
    za jakieś 2-3 tygodnie mam nową kartę i pin

    citi & mbank 4 free

    niefatygowałbym się - jednak usługa bph sms - umożliwiająca zlecanie
    przelewów bez kontaktu z oddziałem i serwisem www (którego prostota nawigacji
    i prędkość z jaką ściąga kolejne podstrony przestała mnie emocjonować odkąd
    na rynku pojawił się mbank)
    po prostu nie działa - miesięczna opłata jest jednak pobierana
    złożenie reklamacji to kolejne 2 wizyty w oddziale
    i kilka telefonów żeby udowodnić że to nie ja im tylko oni mi
    (raczej szkoda czasu)

    przyznany kredyt z km bph &
    tsl+ w mbanku zakończą moją trwająca 6 lat przygodę
    z tą szacowną instytucją

    prawie 20 zł miesięcznie za opisane wyżej udogodnienia
    wolę zostawić w ewww.pl (z bezpłatną funkcją depozytową 6 zł + 0,6 zł za
    każdy przelew) a za resztę kupić dropsy

    pozdrowionka
    kseniek

  • 14. Data: 2003-02-12 23:39:21
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nowego rachunku potrzebuje do:
    >
    > Przelewania wynagrodzenia ( w dzien wyplaty natychmiast przelew do
    mBanku ),
    > tanich bankowych wyplat za granica bez przewalutowania , tanich przelewow
    > zagranicznych, tanich potwierdzen przelewow, rachunku walutowego.
    > Oprocentowanie nie ma znaczenia raczej.

    Jezeli zamierzasz uzywac rachunku tylko do tego to Citi jest niezlym
    pomyslem. W ogole Citi sprawdza sie tam, gdzie nie potrzebujesz pomocy
    zywego czlowieka, ma niezly know-how, ale pracownikow chyba biora z lapanki
    (zamykaja z czterech stron plac Teatralny i kto nie ucieknie, ten musi sie
    zatrudnic w Citi). Dodatkowy plus Citi - wyplaty w bankomatach obcych ze
    stala prowizja - 4 zl, jak masz VE z mBanku to w sytuacji awaryjnej mozesz
    sporo oszczedzic uzywajac Citi. Dla mnie Citi mial jeden powazny minus -
    awaryjnosc. Z tego powodu wlasnie z niego uciekam.

    No i Citibank Online ciagle reformuja. Jeszcze z 15 lat i osiagnie moze
    poziom mBanku.

    Pozdrawiam, Grzegorz

    PS. No i bym zapomnial. Citikonto to jak Hotel California: You can check out
    any time you like, but you can never leave. O zamykaniu konta w Citi
    poczytaj w archiwum.

  • 15. Data: 2003-02-14 08:07:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl> napisał

    > ale pracownikow chyba biora z lapanki
    > (zamykaja z czterech stron plac Teatralny i kto nie ucieknie, ten musi sie
    > zatrudnic w Citi).

    LOL

    > No i Citibank Online ciagle reformuja. Jeszcze z 15 lat i osiagnie moze
    > poziom mBanku.

    ROTFL

  • 16. Data: 2003-02-14 11:34:17
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Beniowa" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jezeli zamierzasz uzywac rachunku tylko do tego to Citi jest niezlym
    > pomyslem. W ogole Citi sprawdza sie tam, gdzie nie potrzebujesz pomocy

    Dzieki za opinie.

    Wlasciwie miazdzacej krytyki nie bylo - chociaz sie obawialem.

    Chyba wybiore Citi Konto - to najtansze.

    Przez moment zastanawialem sie nad ktoryms z kont w Multibanku - ale po
    namysle odpuscilem.
    Na korzysc Multi dziala mozliwosc robienia SWIFTow przez internet i ogolna
    kultura dzialania + bogactwo oferty, jednak przewaga Citi to:

    - mozliwosc podwiazania karty pod rachunek w roznych walutach,
    - karta maestro
    - bezplatne rachunki walutowe
    - nizsze prowizje za wyplaty za granica

    pzdr
    wkg

  • 17. Data: 2003-02-14 12:15:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > - mozliwosc podwiazania karty pod rachunek w roznych walutach,
    > - karta maestro
    > - bezplatne rachunki walutowe
    > - nizsze prowizje za wyplaty za granica

    Ja tez tak kiedys myslalem, az w koncu niedawno zamnkałem citi :D Korzysc
    niewielka, bo dosc sporadycznie sie z tego korzysta, a placic trzeba. Juz teraz
    sa karty VC rozliczane przez EURO (albo w miare korzystne przez USD np. multi
    citi MC), wiec korzysc z maestro niewielka. Niebawem na EURO przechodzi takze
    mB, multi pewnie tez. Ale i tak WSZYSTKO zalezy od kursow walut, a nie od
    sposobu rozliczania transakcji.

  • 18. Data: 2003-02-14 13:22:54
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    takze
    > mB, multi pewnie tez. Ale i tak WSZYSTKO zalezy od kursow walut, a nie od

    Hmmm,

    Wiesz, masz duzo racji.

    Sam nie wiem. Przeciwko multi przemawia takze fakt, ze mam wlasciwie glowny
    rachunek w mBanku - w koncu to jest to samo. Ale mozliwosc SWIFTOW przez
    internet kusi. Tylko te prowizje za granica i w obcych bankomatach :(((

    Jedno wiem - FORTIS przegina - 100 zlotych za przelew razy kilka przelewow
    miesiecznie to ponad moj prog bolu.

    pzdr
    wkg

  • 19. Data: 2003-02-14 13:59:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "wkg"
> [...]
    >
    > Jedno wiem - FORTIS przegina - 100 zlotych za przelew razy kilka przelewow

    sprawdz Nordea Bank - tam tez walutowe mozesz robic przez internet
    A Fortis ze swoją kartą za granicą jest do niczego - nawet bez prowizji
    wyplaty gotowkowe ich VE sa najgorsze ze wszystkich kart!
    *** blad ***