  • 1. Data: 2003-02-09 22:16:24
    Temat: szukam pieniedzy po cioci w banku
    Od: rafal23 <w...@p...fm>

    Mam uprzejme pytanie, slyszalem ze moja zmarla kilka lat temu ciocia
    miala jakies pieniadze w baku w Krakowie, ale nie wiem w ktorym. Jako
    spadkobierca chcialbym je odzyskac. Co moge zrobic w tej sytuacji, aby
    je znalezc? Mam pisac do kazdego banku w Krkaowie (poza tymi
    najnowszymi) pismo z pytaniem?

  • 2. Data: 2003-02-09 22:33:08
    Temat: Re: szukam pieniedzy po cioci w banku
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Uzytkownik "rafal23" napisal w wiadomosci ...
> [...]
    > spadkobierca chcialbym je odzyskac. Co moge zrobic w tej sytuacji, aby
    > je znalezc? Mam pisac do kazdego banku w Krkaowie (poza tymi

    Gdyby ciocia narobila dlugów w banku, to szybko bys sie
    o tym dowiedzial, a tak to mozesz pisac na Berdyczów...

  • 3. Data: 2003-02-09 22:43:52
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > spadkobierca chcialbym je odzyskac. Co moge zrobic w tej sytuacji, aby
    > je znalezc? Mam pisac do kazdego banku w Krkaowie (poza tymi
    Moze najpierw przejrzyj wszystkie rzeczy po ciotce - moze znajdziesz jakies
    wskazówki. Co do ilosci banków to chyba ich az tak wiele nie ma. Mozna
    zalozyc, ze czesc z nich ma juz scentralizowany system wiec w kazdym
    oddziale powinna byc dostepna cala baza klientów.

    --
    OMS Diver
    Timeo Danaos et dona ferentis

  • 4. Data: 2003-02-09 22:47:54
    Od: "Szanna" <n...@h...com>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "rafal23" napisal w wiadomosci ...

    Miałam podobną sytuacje. Bez postanowienia sądu,że jesteś spadkobiercą nic
    nie zrobisz. Później z tym papierem na wycieczkę po bankach ( ale nie do
    okienka, tylko do biura, czy jak to tam się nazywa).

    Pozdrawiam
    Szanna

  • 5. Data: 2003-02-10 13:43:39
    Od: rafal23 <w...@p...fm>

    On Sun, 9 Feb 2003 23:47:54 +0100, "Szanna" <n...@h...com> wrote:

    >Miałam podobną sytuacje. Bez postanowienia sądu,że jesteś spadkobiercą nic
    >nie zrobisz. Później z tym papierem na wycieczkę po bankach ( ale nie do
    >okienka, tylko do biura, czy jak to tam się nazywa).

    No tak, ale nie wiem czy te pieniadze byly czy nie, a sprawa spadkowa
    kosztuje
    - nie wiem czy ja przeprowadzac, skoro pieniedzy moze nie byc.
    Czy mozna zatem zapytac banku tylko o to czy sa tam jakies pieniadze
    na dane nazwisko?
    Po drugie - czy jest jakis termin, przedawnienie, po ktorym banki
    'zabieraja sobie' pieniadze?

  • 6. Data: 2003-02-10 13:45:40
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:14bf4vc0l9fjr4qhfi598orrt53lr5egd5@4ax.com, rafal23
    <w...@p...fm>:

    > Czy mozna zatem zapytac banku tylko o to czy sa tam jakies pieniadze
    > na dane nazwisko?

    Pytac mozesz, ale bank nie powinien (nie ma prawa) Ci odpowiedziec.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-02-10 20:10:07
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "rafal23" <w...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    > spadkobierca chcialbym je odzyskac. Co moge zrobic w tej sytuacji, aby
    > je znalezc? Mam pisac do kazdego banku w Krkaowie (poza tymi

    Napisz na mój adres:-)

    A na powaznie nie masz szans.
    Aby cos wskórac musisz wiedziec, ze taka forsa byla i w odpowiedni duzej wysokosci.
    W dokumentach powinienes miec jakis slad banku, jakis stary wyciag...
    Mozesz skorzystac z uslug detektywa, ale to wszystko kosztuje.
    Bank nie ma prawa udzielic ci odpowiedzi.
    Ty tez bys nie chcial, aby twój sasiad poszedl zapytac sie do twojego banku czy masz
    tu konto i ile na nim jest???

  • 8. Data: 2003-02-10 20:12:16
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Uzytkownik "rafal23" <w...@p...fm> napisal w wiadomosci
    > Mam uprzejme pytanie, slyszalem ze moja zmarla kilka lat temu ciocia
    > miala jakies pieniadze w baku w Krakowie, ale nie wiem w ktorym. Jako

    jeszcze mozesz zagrac "glupa" i lazic po najstarszych bankach próbujac wplacic
    zlotówke na ustna dyspozycje na nazwisko i adres
    cioci. Moze któras niedysponentka zada sobie trud wyszukac numer rachunku, bo powiesz
    , ze sie zmienily.

    Ale szanse mizerne:-(

  • 9. Data: 2003-02-10 21:06:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wplacic zlotówke na ustna dyspozycje na nazwisko i adres
    > cioci. Moze któras niedysponentka zada sobie trud wyszukac numer rachunku,

    Nie ma zadnych. Wplacic na rachunek mozna tylko znajac jego numer. Przyjecie
    wplaty i co za tym idzie ujawnienie numeru przez pracownika banku byloby
    zlamaniem tajemnicy bankowej.

    Maciej

  • 10. Data: 2003-02-12 23:43:53
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "rafal23" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    > On Sun, 9 Feb 2003 23:47:54 +0100, "Szanna" <n...@h...com> wrote:
    > No tak, ale nie wiem czy te pieniadze byly czy nie, a sprawa spadkowa
    > kosztuje

    ... cale 20 zl ! Wydaje sie, ze bank powinien udzielic Ci informacji na
    podstawie jedynie prawomocnego postanowienia o stwierdzeniu nabycia spadku
    (za odpis postanowienia dodatkowo 12 zl, czyli lacznia az 32 zl). Zakladam,
    ze jestes spadkobierca cioci.

    Pozdrawiam, Grzegorz