  • 1. Data: 2002-07-31 14:45:58
    Temat: ROR bez oplat w ING
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Za expander.pl
    "Od jutra rodzina ROR-ów oferowanych przez ING Bank Śląski powiększy się o Konto
    z Lwem Taryfa 0.Nowy rachunek będzie nieoprocentowany. Jego posiadacz nie będzie
    jednak musiał deklarować comiesięcznych wpływów i nie poniesie żadnej opłaty za
    prowadzenie konta.Nowe konto ma umożliwiać wpłaty i wypłaty w formie gotówkowej
    i bezgotówkowej w kraju i za granicą. ROR będzie można obsługiwać we wszystkich
    kanałach dostępu (HomeCash, ING BankOnLine i Halo Śląski). Bank oferuje do
    rachunku dwie karty płatnicze: Visę Electron i Maestro."

    Ciekawe czy karty i przelewy też za darmo ???

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-07-31 14:51:38
    Temat: Re: ROR bez oplat w ING
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ciekawe czy karty i przelewy też za darmo ???

    No.. fajne, fajne :) Bedzie sie mozna pobawic :)

  • 3. Data: 2002-07-31 14:56:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA

    > No.. fajne, fajne :) Bedzie sie mozna pobawic :)

    to samo pomyslalem - tam jeszcze rachunku nie mam ;-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-07-31 15:01:03
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > to samo pomyslalem - tam jeszcze rachunku nie mam ;-)

    ja tez nie :-)
    za to bankomat tuz pod domem

    ciekawe czy karty w takiej samej cenie jak dla
    innych rachunkow

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2002-07-31 15:47:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wilczek"
    > za to bankomat tuz pod domem
    >
    > ciekawe czy karty w takiej samej cenie jak dla
    > innych rachunkow

    to chyba bankomatowi bsk trzeba podac karte inaczej niz w innych
    bankomatach - paskiem do gory
    a na ich stronach wyszukiwarka znajduje slowo "taryfa" tylko raz ale nie
    jest to "taryfa 0"
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-07-31 19:12:28
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    ing bsk ma na celu co innego
    duzo jest ror'ow zdebetowanych prowizjami
    i te rachunki zapewne zmienia na taryfe zero.

    oferta nie bedzie raczej atrakcyjna...

    AMRA - > raczej VC nie dostaniesz :)

    pozdr
    Radek

  • 7. Data: 2002-08-01 05:45:04
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Ciekawe czy karty i przelewy też za darmo ???

    Zapomnij - karty (12zł) i przelewy (5zł) płatne. Przecież wszyscy klienci w
    ING zmieliby typ konta.

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-08-01 06:03:48
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik Rad'ek napisał:
    > ing bsk ma na celu co innego
    > duzo jest ror'ow zdebetowanych prowizjami
    > i te rachunki zapewne zmienia na taryfe zero.
    > oferta nie bedzie raczej atrakcyjna...
    > AMRA - > raczej VC nie dostaniesz :)

    Pytałem wczoraj w oddziale o nową ofertę i oglądałem TOiP.
    Jedyna różnica to zero opłat za prowadzenie przy 0%.
    Karty, przelewy, zlecenia stałe płatne standardowo.
    Wyjaśnili mi, że przeznaczają ten rachunek głównie dla osób zakładających lokaty
    w ING. Ale być może główny powód jest inny ...

    ________

  • 9. Data: 2002-08-01 06:18:05
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Ciekawe czy karty i przelewy też za darmo ???

    Dla wszystkich zainteresowanych:

    Karta VE, Maestro – 12 zł/rok
    Przelew – 5 zł
    Dostęp do konta przez internetu – 0 zł
    Dostęp do konta przez tel – 0 zł
    Zlecenia stałe – 0 zł
    Wpłata w kasie – 0 zł
    Wypłata w kasie – 5 zł
    Wypłata w bankomacie – 50 gr

    Moim zdaniem Maestro pre-paid jest korzystniejsza, ale każdy sam podejmuje
    decyzje.

    Piotrek

  • 10. Data: 2002-08-01 09:27:37
    Temat: Re: ROR bez oplat w ING - ale jaja
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    > Karta VE, Maestro – 12 zł/rok
    > Przelew – 5 zł
    > Dostęp do konta przez internetu – 0 zł
    > Dostęp do konta przez tel – 0 zł
    > Zlecenia stałe – 0 zł
    > Wpłata w kasie – 0 zł
    > Wypłata w kasie – 5 zł
    > Wypłata w bankomacie – 50 gr

    MAM JUZ - zalozylem go dzis rano i od razu jaja!
    Prowadzenie rachunku 0zl (a konto LUZ lub Student 2 zl)
    ALE WYCIAG RAZ W MIESIACU 2 ZL - a wszystkie inne rachunki daja go za darmo
    zeby bylo ciekawiej nie mozna zrezygnowac z wyciagu - musi byc drukowany,
    tak wiec przymusowa oplata 2 zl jest zawsze, tyle ze nie nazywa sie za
    prowadzenie a za wyciag!

    Przelew internetowy na rachunki ING 1/5 zl a inne typy konta maja 0/2 zl
    (jedna cena jest chyba za home cash a druga za internet tylko nie wiem ktora
    za co)

    Wyplata gotowki w bankomatach ING (obie karty) 0,50 za wyplate - inne
    rachunki 0zl !!!

    Mysle ze dlugo nie pobawie sie tą "TARYFĄ 0" skoro nic tam nie jest tansze a
    0%
    *** blad ***