    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: RODO
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 13 Apr 2021 16:18:01 +0200

    On Tue, 13 Apr 2021 05:53:58 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Zero bo zero czy zero pod warunkiem 10 pyk/mc?

    A juz nawet nie pytalem, ale nazwa cos sugerowala, ze bez 10 pyk.

    > Można się spróbować potargować jak sami dzwonią, ale trzeba celować w lepszą kartę,
    np. w platinum - wbrew pozorom nie jest trudno dostać, wystarczy min. limit 10k, a
    jak masz "klika" to nie wymagają dokumentów na min. 10k/mc dochodu - tylko trzeba
    lekko obejść prawdę i tak dochód potwierdzić ;>
    > Można np. dostać moneyback 2% na 4 miesiące - dostałem tak przy okazji testowego
    zamykania platyny.

    Ale to ostatnio? Bo banki narzekaja na zepsucie rynku :-)

    > Jeśli co miesiąc idzie do mBąka przelew z konta w santander z tytułem "spłata karty
    kredytowej" i jeśli co miesiąc idzie do citi z konta w santander przelew z tytułem
    "spłata karty kredytowej" - to nie trzeba nawet rosyjskiej baśni, żeby coś z tego
    wywnioskować, nie?

    Ale co ich to obchodzi, czy raczej - co im daje?

    Poza tym przelew idzie, ale pod haslem "przelew".

    > Jeśli miałeś kiedyś kredyt lub KK u nich, to mogłeś zaznaczyć "zgodę na
    przetwarzanie po wygaśnięciu zobowiązania".

    A mialem. Tylko ze BIK to mogli wcisnac przy okazji samego konta, choc
    w swietle RODO, to nie wiem czy prawnie ...

    Poza tym ta zgoda moglaby im sie dluzej przydac, gdybym mial np KK,
    kredyt i limit w koncie ... to jak maja liczyc te zobowiazania :-)

    > Ale jeśli nie, i nie masz żądnego kredytu, to nie wolno im w BIK zaglądać.
    > Bo tu nie chodzi o "chcielibyśmy, żeby miał pan naszą KK" - bo to pewnie masz w ST
    "na klik", tylko o "Bo ma pan dwie karty kredytowe w innych bankach".

    Dokladnie - to mi sie nie spodobalo :-)

    J.