  • 1. Data: 2003-12-05 11:35:33
    Temat: RANKING NAJGORSZYCH BANKÓW !!!
    Od: "Tomek K" <t...@p...onet.pl>

    Stawiam na ING Bank Śląski
    - drożyzna
    - obsługa jak w warzywniaku
    - przerost formy nad treścią
    - niekompetencja
    - itp.

    A wy jak obstawiacie???

  • 2. Data: 2003-12-05 12:08:10
    Temat: Re: RANKING NAJGORSZYCH BANKÓW !!!
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Tomek K" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bqpqi1$ps$1@news.onet.pl...
    > Stawiam na ING Bank Śląski
    > - drożyzna
    > - obsługa jak w warzywniaku
    > - przerost formy nad treścią
    > - niekompetencja

    Przesada. Sa gorsze.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 3. Data: 2003-12-05 12:13:01
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Tomek K" <t...@p...onet.pl> napisała:

    > Stawiam na ING Bank Śląski
    PKO BP

    > - drożyzna
    Jak najbardziej

    > - obsługa jak w warzywniaku
    W warzywniaku są krótsze kolejki i dostajesz to o co prosiłeś

    > - przerost formy nad treścią
    Oni mają przerost treści - takiej ilości papierków nie ma w żadnym innym
    banku

    > - niekompetencja
    Nawet w informacji nie potrafią skierować do właściwego okienka

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 4. Data: 2003-12-05 12:19:19
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Tomek K z adresu: <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Stawiam na ING Bank Śląski

    Pekao S.A.

    > - drożyzna

    Tak jest.

    > - obsługa jak w warzywniaku

    W "moim" warzywniaku jestem obsługiwany o wiele szybciej i milej.

    > - przerost formy nad treścią

    Tak jest.

    > - niekompetencja

    Tak jest.

    > - itp.

    Też ;-)

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 5. Data: 2003-12-05 12:29:24
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Tomek K" <t...@p...onet.pl> writes:

    > Stawiam na ING Bank Śląski
    > - drożyzna
    > - obsługa jak w warzywniaku
    > - przerost formy nad treścią
    > - niekompetencja
    > - itp.
    >
    > A wy jak obstawiacie???

    Nie obstawiamy. W bankach, w których nam się nie podoba, nie mamy
    kont, więc nie wiemy który z nich jest naj-gorszy.

  • 6. Data: 2003-12-05 12:29:46
    Od: "Tomek K" <t...@p...onet.pl>

    sprostowanie

    nie pomyślałem nad tym
    faktycznie w moim warzywniaku u Pani Jadzi
    jest miła obsługa, szybko, sprawnie, tanio i wogóle ...
    cofam porównanie i przepraszam Pania Jadzie

  • 7. Data: 2003-12-05 12:40:27
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    > A wy jak obstawiacie???

    PKO BP SA i Pekao SA.

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 8. Data: 2003-12-05 13:43:02
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <bqpqi1$ps$1@news.onet.pl> Tomek K wrote:

    mbank
    Zakładanie konta trwało 49 dni i 5 telofonów do mlinii by raczyli
    ruszyć dupy i przeczytać dokumenty co im wysłałem. Zareagowanie na
    maila trwało tydzień bez 10h i 3 telefony. O tym by dowiedzieć się,
    że faksy jakie im wysłałem są nie czytelne dowiedziałem się dopiero
    po 2 telefonie na mlinie. Czy tak trudno by było o tym mailowo
    poinformować albo chociaż smsa wysłać. W każdym razie udało mi się
    przejsć procedure zakłądania rachunku i pocieszam się ze gorzej już
    być nie moze. A dla tych co się dziwią czemu ja to wszytko robie,
    odpowidam: Supermarket FI.

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 9. Data: 2003-12-05 14:30:43
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    Kredyt Bank SA

    ---
    erynia

  • 10. Data: 2003-12-05 14:43:53
    Od: w...@o...pl

    > Zakładanie konta trwało 49 dni i 5 telofonów do mlinii by raczyli
    > ruszyć dupy i przeczytać dokumenty co im wysłałem.

    Ciesz sie, ze nie musiales jeszcze tam reklamacji zalatwiac - kumpel czekal
    prawie pol roku...